).... Oh en viezemientjes eten....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).... Oh en viezemientjes eten....

(waar ik al een paar afspraakjes mee had gehad)
maar het is voor een goed doel moet ik maar denken. 

Chubby schreef:Hallo!!
Ik heb net echt heerlijk gereden. Chub was afgelopen woensdag wat stug, maar vandaag lekker voorwaarts en oplettend (op mij!). Af en toe probeerde ze zich wat weg te drukken, maar op die kleine puntjes na, heb ik echt genoten. Gewoon alles ging goed en ontspannen: stap, draf, galop (links- en rechtsom) figuurtjes, achterwaarts, keertwending. Alleen bij halthouden doen we iets verkeerd, want ze laat haar rechterachterbeen altijd achter de massaAfgelopen woensdag werd ik daarop geattendeerd, maar wat ik ook probeer. Merk wel dat we allebei wat vastzitten op links. Had echt zowat pijn in m'n hand. Als dat m'n buitenhand is, valt het nog wel mee. Maar als links m'n binnenhand is, is dat echt te veel druk. Kan het daarmee te maken hebben?
Fijn dat de auto zo goed is!
met poppetje 101 

Het ziet er mooi uit op de foto 
Ik ben op Joy gegaan. We hebben leuk les gekregen. Er lagen een rij drafbalkjes van het uur ervoor dus ik dacht dat we gingen springen maar t werd heel anders... Eerst de paarden goed losgereden. Toen we in galop zaten moesten we van de B naar E afwenden en zo tussen de balkjes door rijden dat je goed stuurde. Later kreeg ieder een plekje tussen balkjes aangewezen waar je dan steeds door moest. Eerst even tussen je eigen balkjes door draven, dan bij de balkjes in stap over gaan en aan het eind halthouden. Daarna uit draf halthouden aan het eind v.d. balkjes. De lengte van de balkjes achterwaarts gaan enz.. leuke oefeningen! We hebben Flan's zonne/vliegenmasker, vliegendeken en dekje en neopreensingelhoes meegenomen en uitgewassen.
Ik ben Flanna gaan poetsen en Jan heeft een hengstenvlecht gemaakt. Daarna opgezadeld en had ik 15 minuten om los te rijden
In stap liep ze braaf maar in draf hadden we wat ruzie. Kreeg t zo benauwd van mijn longen dat ik mijn pufferje zelfs nodig had
Daar wordt t wel weer t weer voor maar ja… Toen ze los was kwam mijn lesgeefmens dus aan de slag. Eerst in stap op de rechterhand haar houding bevestigen en dat deed ze netjes. Daarna moest ik aandraven en daar kwam ze met haar hoofd wel wat omhoog maar iets later liep ze beter. Ik zelf zat veel te veel aan de binnen teugel om haar op de volte om lesgeefmens heen te houden. Daardoor werkte in Flan juist tegen in de beweging. Na wat rondjes ging het een stuk beter. Toen moest ik op de linkerhand overgaan. Daar heeft Flan meer moeite mee en komt gelijk om hoog en naar voren met haar koppie. Dus eerst even terug naar stap om te zorgen dat ze netjes liep. Daarna weer een overgang terug naar draf. Dat ging beter. Na een paar x van hand veranderen en even stappen moesten we gaan galopperen. De overgang op de rechterhand ging prima en daar ging ze best ontspannen lopen
Op de linkerhand heb ik dat wel 3x over moeten doen maar t ging uiteindelijk netjes. We moeten wel zorgen dat we meer sprong hebben in de galop en ritme blijven houden. Nog even halsstrekkend gedraafd en toen was het half uur al weer voorbij.. dat gaat snel zeg
Flan uitgestapt en op stal gezet. Lekker een boterhammetje gegeven 
Lekker in het makro restaurant aan de biefstuk en Jan aan de sate gezeten 
Lekker geslapen ben alleen vreselijk verkouden
Zij hebben 112 gebeld en zijn gaan reanimeren. Net toen de ambu kwam gimg hij weer ademen. Baby heeft nog een week in zh gelegen en is nu weer terug. Buuf loopt nu bij pshych omdat ze t er erg moeilijk mee had.. echt zielig