Even twee opmerkingen van mij als submoderator:
- Graag er op letten dat je geen oneliners plaatst, zoals bijvoorbeeld enkel een smiley.
Ook al doet de sfeer van het topic het wel vermoeden, dit topic is niet onder de Huiskamer of Kippenhok o.i.d. geplaatst en we willen het dus graag duidelijk/overzichtelijk houden.
- Ik herinner jullie even aan een discussie op pagina 5:
Chubby schreef:Ik ga even heel vervelend doen, maar laten we van een namentopic geen fototopic maken! Verwijs naar je profiel, of plaats een link in plaats van foto's aub.
snowdon schreef:Graag GEEN foto's meer plaatsen aub, houdt het (vanaf nu) bij de namen van je Tinker(s).

Alvast bedankt.
We willen toch allemaal een geordend en prettig te volgen subforum met leuke topics waar je in kan blijven reageren? (Dus geen slotjes bijv.)
Sjoert schreef:Aangezien het nu op TI staat, lijkt het me op zich wel handig dat hier de TI regels gelden.

In het begin was het dan nog prima om je foto's te plaatsen in dit topic, maar aangezien er op TI al een ITP topic is, lijkt het me een goed idee om in dit topic niet ook nog eens foto's te gaan plaatsen.
Dus wanneer je de naam van je tinker plaatst, kun je het beste of verwijzen naar je profiel, de link van het ITP topic (als je daar je foto's hebt geplaatst, TIP
) of de link van de foto's zelf plaatsen.