Lola en Bo zijn tegenwoordig op elkaar aangewezen. Gelukkig kunnen ze erg goed met elkaar en zie ik ze iedere dag meer jut en jul (of moet ik zeggen de dikke en de dunne?) worden
Hahaha, die foto's lieten me hardop lachen, heel leuk!
Annikaatje
Geplaatst: 05-05-15 00:46
Leuk al die veulentjes!! En wauw wat leuk om te zien dat er ook veel grote tinkers zijn! Ben zo gewend aan mn ukkepukkie
Ik was vandaag naar voor en na foto's aan het kijken van toen ik Sandokan net had en nu, wat een verschil! Toen ik hem net had. Veelste dik! In de herfst, flink afgevallen maar heel weinig spieren. In de winter na flink wat training En 2 maanden geleden in de start van het voorjaar. Ben benieuwd hoe het nu is als ik een foto maak!
bij heel veel veulens heb ik toch zo'n hebbuuhhh gevoel
Anoniem
Geplaatst: 05-05-15 14:28
Zo dan, ben je er ‘even’niet i.v.m. de drukte op school en rond examens, is er ineens een nieuw topic! Heb weer vol plezier en bewondering de pagina’s doorgelezen. Alleen even gereageerd op de laatste 3 pagina’s, anders wordt het zo’n waslijst hahah. _PatriciaH, mooi duo zo! Coyote, wat een knapperd! tinker_sally, lekker aan het relaxen, wat ziet ze er nog schoon uit Dimitra_32, hahah heerlijk zo’n clown :’) Wendy_Komen, lekkere penny-pony, inclusief hartjes haha Frenia, mooie plaatjes JPtinkers, gaaf plaatje, leuk ook dat bonte schaap in de kudde :’) Frenia, wat een schatje! Mams mag er ook wel zijn zeg Evelyne, Gefeliciteerd met Jay, heel veel plezier met hem! Annikaatje, die zit al mooi in de vacht. Snowdon, wat een lieve knuffelfoto’s _Patrick_,Knappe mannetjes, leuk dat vlekje op het oor van Whis Chimello, wat een knapperdje! Lepel, ooh spannend, ben benieuwd wat er uit die combi gaat komen! Bralindy,Mooie meid is het! Gefeliciteerd met jullie jubileum. Oniekje, gaaf die galopfoto tinker_sally, hahah geweldig dat roze hoofdstel :’) Tinkermuts, Wat goed de eerste keer in galop! Cailiy, Bo in galop, gave foto Lotte! Lodewijk91, wat een lekker koppie zit erop Onley, Jill weer lekker tussen de verse grasjes. Hier waren ze ook helemaal blij om eindelijk weer even de wei op te mogen. JPtinkers, wat een schatje! Berdien, mooie foto! Swift, mooie merrie. Gefeliciteerd met de kleine spring in ’t veld! Azara71, wat een gave hengst is Cash! Nu maar duimen voor een succesje! Elsemiekex, zooo wat een joekel , wel echt een prachtig dier! Sabientje, wel een leuke blooperfoto, hij haalt het met gemak haha Tinkersally, lekker aan het mennen, leuk zeg. Caily, leuke foto van de kleine en de grote, dikke vriendjes! Anniekepiek, dat zijn flinke veulens! Wel heeeel erg knap! Julian, wat een knappe meid! Tinkersally, haahahh heerlijk zo’n lui paard, komt me bekend voor :’) Annikaatje, hij is erg opgeknapt! Goed werk! Butengeweun, aaah knappe Shandy! Heb Saphje maar even ingefluisterd dat ze oma gaat worden.
Vandaag even lekker aan het grondwerken geweest met Saphira, en wat had ze er zin in. Heerlijk beest.
Ze is altijd zo lekker onder de indruk van alles he
Verder nog even lekker een paar rondjes gelongeerd
Hier zijn de paarden gelukkig van de week het land op gegaan Was Bart heeeel blij mee! Liep al stuiterend naar t land
Baileigh stond al een paar weekjes eerder op t land, knappe meid is inmiddels alweer ruim 9 maanden, wat vliegt de tijd toch! Met dr bijna 3 jarige vriendinnetje
jorretje
Geplaatst: 05-05-15 21:27
Weer zoveel moois gezien, schattige veulen (knuffel) foto's, blije tinkers op wei... Weer knappe veulens in de maak voor volgend jaar zie ik. Flynn is gaaf! Die weigerfoto sabbientje Lodewijk spreekt mij iedere keer weer onwijs aan! Eerste keer in galop met ruiter voor Dax en Bo, super!
Ben nog steeds zo verliefd deze oogopslag
Niet de mooiste foto's maar wil ze toch even delen; paardenvriendje Gijs in zijn geheel.
Bralindy
Geplaatst: 05-05-15 23:32
Wauw wat een beauties allemaal weer zeg.
Ook baileigh knappe dame!
VandeMol
Geplaatst: 06-05-15 08:41
Gisteren Redmund weer even op de foto gezet ! Geboren 25 maart 2015
Wat een heerlijk ventje is het ook. Vaststaan ook maar weer er even bij gedaan en halstertje gewisseld !
Dan nog mooie foto van Annabel.
Hier had hij last van de wind en deed zijn oortjes niet naar voren