[TI] Tinkerdagen 5 t/m 7 juni 2015

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:48

Ben het ook met Miep en Desiree eens... komt vast goed om daar nu al stress om te hebben :o
Of anders gewoon lekker hele weekend komen en ook nog aan andere dingen mee gaan doen!

jeaninedow

Re: Tinkerdagen 5 t/m 7 juni 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:54

Er zijn ook genoeg andere leuke dingen dan de dressuur of het springen! Dat is het leuke aan de tinkerdagen. Lol met je....... juist!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:55

jeaninedow schreef:
Er zijn ook genoeg andere leuke dingen dan de dressuur of het springen! Dat is het leuke aan de tinkerdagen. Lol met je....... juist!

Gil heeft een heel ander idee over die lol met je knol onderdelen... :')

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:56

Ik doe Noed er geen lol mee :')

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:09

cp112 schreef:

Ik Dunla ook niet :') En zij mag al meer dan genoeg aan de bak: met mij 6x dressuur, met Michelle 4x dressuur, met de kids 2x Bixie en nog 1x hindernisbaan. En ja, zo goed als alleen maar dressuur maar het weekeinde gaat voor Dunla zo al druk genoeg zijn :(:)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:11

Noedel heeft aan 4 M proeven meer dan zat :') Als we teveel doen klapt hij weer zo dicht. Misschien dus een rondje cross voor de afwisseling maar meer dan dat wordt het sowieso niet.

jeaninedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:11

Hahaha ik heb met Nova 1 maal de hindernisbaan geprobeerd, maar daarna nooit weer. Ze vond het echt een verschrikking. Daarna was de cross en ze wilde de simpelste boomstam niet meer voor me springen.

Maar er moet toch heus iets tussen zitten?! Kan me niet voorstellen dat je paard alleen maar dressuur leuk vindt. Nova is trouwens ook helemaal gek op dressuur hoor, die wordt daar volgens mij enorm gelukkig van _O-

jeaninedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:13

De bosrit vind ik trouwens ook heel erg leuk. Zo leer je ook echt nieuwe mensen kennen en niet alleen maar een praatje van 2 minuten. Vind het alleen erg jammer dat ie helemaal aan het einde van de dag is, als de knollen op zijn bij ons beiden na alle andere dingen

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:18

jeaninedow schreef:
Hahaha ik heb met Nova 1 maal de hindernisbaan geprobeerd, maar daarna nooit weer. Ze vond het echt een verschrikking. Daarna was de cross en ze wilde de simpelste boomstam niet meer voor me springen.

Maar er moet toch heus iets tussen zitten?! Kan me niet voorstellen dat je paard alleen maar dressuur leuk vindt. Nova is trouwens ook helemaal gek op dressuur hoor, die wordt daar volgens mij enorm gelukkig van _O-

Oh nee...
Gil heeft ook een hele andere mening over Dressuur en leuk :')

Gil is voor het springen en wordt al helemaal stuiterblij van de cross :') *\%/*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:21

flettie schreef:
cp112 schreef:

Ik Dunla ook niet :') En zij mag al meer dan genoeg aan de bak: met mij 6x dressuur, met Michelle 4x dressuur, met de kids 2x Bixie en nog 1x hindernisbaan. En ja, zo goed als alleen maar dressuur maar het weekeinde gaat voor Dunla zo al druk genoeg zijn :(:)

Gil mag ook meer dan genoeg aan de bak...
Niet alleen dressuur, maar ook springen en cross...
Maar 4 keer dressuur met mij, 2 keer dressuur met bijrijdster
2 keer springen met mij
1 keer cross met mij en 1 keer cross met bijrijdster.
En dan nog 1 keer dressuur met Leo...

Dus intensief zat zonder de lol met je knol onderdelen... en Gil wordt daar ook niet super gelukkig van. :+

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:34

Bosrit durf ik niet :') hahaha ik ben een schijtluis hahaha. Crossen ga ik ook niet zelf doen haha dat doet een vriendin. Als zij niet kan wil ik heeel misschien een 40cm parcoursje Doen (raapt moed bij elkaar)
Hindernisbaan hebben we gedaan en was geen succes hahaha :').
Dingen als estafette etc vind ik met een hengst niet veilig, ookal is ie braaf :P

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:54

Hier mijn bijrijders ook al druk aan het bedenken wat ze veilig met Fayette kunnen doen.
De hindernisbaan en de cross heb ik wel verboden wegens ehm... Fayette's innerlijke rust ;)
Maar geloof dat dressuur, springen, en de estafette ingeschreven gaan worden, en wie weet welke lol met je knol onderdelen nog meer :D
Fletje mag in ieder geval maximaal 4 dingen per dag doen, verdeeld over 2 ruiters.

Met Elke een pas de deux waar ik enorm naar uitkijk ( met zusje Dotcom :j ) en onder begeleiding van een helper aan de grond en vast aan een touw probeer ik dit jaar ook de hindernisbaan.
En natuurlijk de puppy cross, we starten hier in mei met de crosslessen als het goed is. Heb ons er in ieder geval voor aangemeld.
Vorig jaar ook met Arwen gevolgd en geef eerlijk toe dat het in leusden daarna prima te doen was!

Maar echt bomproof is ze niet, dus durf verder ook geen 'gekke' dingen verder nog te doen, kan het mij helaas niet permitteren om gewond te raken vanwege mijn werk.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 08:59

Hier ook nog druk ah nadenken over de onderdelen. Cross en hindernisbaan niet. Anderhalf jaar geleden de hindernisbaan gedaan en heb nog steeds een pony die van bomproof naar een "heeeelp daar ligt een zakje op de grond is gegaan". Stom eigenlijk.

Stal delen op de zaterdag lijkt mij wel fijn.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 09:44

Lowara schreef:
Hier mijn bijrijders ook al druk aan het bedenken wat ze veilig met Fayette kunnen doen.
De hindernisbaan en de cross heb ik wel verboden wegens ehm... Fayette's innerlijke rust ;)
Maar geloof dat dressuur, springen, en de estafette ingeschreven gaan worden, en wie weet welke lol met je knol onderdelen nog meer :D
Fletje mag in ieder geval maximaal 4 dingen per dag doen, verdeeld over 2 ruiters.

Jeah!!! Fletje komt mee!!! <3 <3 <3 <3 <3

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 10:28

Murphje schreef:
JoanneE schreef:
Ik heb even een snel vraagje, jullie weten dat vast. Ik heb zo'n halsterhoofdstel ooit laten maken. Mag je hiermee een onofficieel proefje starten?

[ Afbeelding ]

Alvast bedankt!

Hoi,
een onofficieel proefje mag je hier wel mee starten hoor.

Dat zou super zijn :j

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 12:57

flettie schreef:
Lowara schreef:

Tuurlijk komt die mee :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 13:06

Wanneer gaat die eigenlijk weer terug naar Marlien?

Dus Flet en Elke gaan mee en dan nog die ander... Euhm... De pony van Roos, Jerry toch?
Maar Arwen laat je thuis dit keer?
Ben je der gehinnik zat :')

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 13:09

Fletje blijft hier wonen :) ze mag in de lessen blijven lopen omdat Elke euhm.... Niet zo heel erg goed voldoet als braaf bomproof kinderpaard :+

Enne, een keer wel lekker rustig zonder hysterische Arwen die schreeuwt naar alles wat vlekken heeft, of bij gebrek daarvan, de schimmels van Herry ook ineens onwijs mist ;)
Wel jammer, thuis is het echt de rust zelve, en maakt het haar geen hol uit als ze alleen is

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 13:11

Echt?
Oh wat lief van Marlies!
Vind het toch wel mooi om te zien hoe jullie elkaar toch steeds helpen :))

Ja dat is wel jammer ja.
Ach lekker rustig dit seizoen...
Hoef je ook niet meer zo te stressen omtrent het schema :')

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 13:16

Daarom, en ach, kan alleen M1 starten met haar, en heb de punten al bij elkaar, dus is ook een beetje zonde geld om stom M1 te blijven starten voor jan doedel.
En voor het M2 moet ik zodanig veel trainen dat ik dan Elke weer minder kan pakken, dus moest keuzes maken.
Enne, pien is lief :D

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 13:51

Ik ben het helemaal eens hoor met Dees en Miep en wilde zeker geen stress bezorgen bij de organisatie :o .. wilde alleen zeggen dat het altijd goed komt in Leusden *\o/* *\o/* ..

misschien kwam dat er een beetje lastig uit, maar ja ben gewoon niet zo communicatief vaardig.. hahah

Maar we zijn hier wel aan het nadenken wat ik evt nog meer kan doen met dikkie.. maar ja beetje lastig op het moment natuurlijk.. wil niet teveel, maar wil wel lekker genieten en lol met je knol hebben!

Maar die nieuwe dingen lijken me ook leuk.. hekkie dicht doen enzo, dat kunnen wij wel *\o/*
Hindernisbaan zitten misschien teveel dingen in die hij nog niet mag van mij, zoals afdaling en hindernissen en enge dingen waarbij hij flink in de achteruit gaat, dus eens kijken hoe of wat..

Miekelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 19:11

flettie schreef:
Lowara schreef:

Ik heb r al ingeschreven :j alleen nog even afwachten wat de andere bijrijder wil, die is nog hard aan het nadenken.

Jippie_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 19:20

Haha, ik lees hier hele spannende dingen over de hindernisbaan... Ben heel benieuwd want dat is het enige wat ik ga doen (bijrijdster doet dressuur en par Lex deux). Maar hij is van het typ 'leuk een bladblazer!! Even mijn manen laten wapperen'. Dus komt vast goed :-)

destiny88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 20:22

Helemaal zin in!! :) wij gaan lekker alle dagen springen 80 cm. En Z dressuur. En de western trail! :) das echt super lang geleden (hiervoor western wedstrijden gereden)

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 21:06

trail was met het openen van hekjes en dergelijk toch?

dat kon in alle gangen gedaan worden, toch??