Of anders gewoon lekker hele weekend komen en ook nog aan andere dingen mee gaan doen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jeaninedow schreef:Hahaha ik heb met Nova 1 maal de hindernisbaan geprobeerd, maar daarna nooit weer. Ze vond het echt een verschrikking. Daarna was de cross en ze wilde de simpelste boomstam niet meer voor me springen.
Maar er moet toch heus iets tussen zitten?! Kan me niet voorstellen dat je paard alleen maar dressuur leuk vindt. Nova is trouwens ook helemaal gek op dressuur hoor, die wordt daar volgens mij enorm gelukkig van
flettie schreef:cp112 schreef:Ik doe Noed er geen lol mee
Ik Dunla ook nietEn zij mag al meer dan genoeg aan de bak: met mij 6x dressuur, met Michelle 4x dressuur, met de kids 2x Bixie en nog 1x hindernisbaan. En ja, zo goed als alleen maar dressuur maar het weekeinde gaat voor Dunla zo al druk genoeg zijn
Lowara schreef:Hier mijn bijrijders ook al druk aan het bedenken wat ze veilig met Fayette kunnen doen.
De hindernisbaan en de cross heb ik wel verboden wegens ehm... Fayette's innerlijke rust
Maar geloof dat dressuur, springen, en de estafette ingeschreven gaan worden, en wie weet welke lol met je knol onderdelen nog meer
Fletje mag in ieder geval maximaal 4 dingen per dag doen, verdeeld over 2 ruiters.
Murphje schreef:JoanneE schreef:Ik heb even een snel vraagje, jullie weten dat vast. Ik heb zo'n halsterhoofdstel ooit laten maken. Mag je hiermee een onofficieel proefje starten?
[ Afbeelding ]
Alvast bedankt!
Hoi,
een onofficieel proefje mag je hier wel mee starten hoor.
flettie schreef:Lowara schreef:Hier mijn bijrijders ook al druk aan het bedenken wat ze veilig met Fayette kunnen doen.
De hindernisbaan en de cross heb ik wel verboden wegens ehm... Fayette's innerlijke rust
Maar geloof dat dressuur, springen, en de estafette ingeschreven gaan worden, en wie weet welke lol met je knol onderdelen nog meer
Fletje mag in ieder geval maximaal 4 dingen per dag doen, verdeeld over 2 ruiters.
Jeah!!! Fletje komt mee!!!![]()
![]()
![]()
![]()
flettie schreef:Lowara schreef:Hier mijn bijrijders ook al druk aan het bedenken wat ze veilig met Fayette kunnen doen.
Jeah!!! Fletje komt mee!!!![]()
![]()
![]()
![]()