DeMolenhoek schreef:Caily: Ik fok ook niet met een paard met ZE, erfelijke artrose etc. Van zodra er een defect is fok ik er niet mee. Waarom ik nu juist PSSM naar voor draag? Omdat dit topic er hier over gaat. Maar van zodra er een erfelijk defect is fok ik niet, wat het ook moge zijn.
En dát moet de insteek zijn, enkel fokken met gezonde paarden

Dankjewel Jessica.
Fokken met PSSM1 moet ook zeker niet bevorderd worden, het is erg rot als je paard zo ziek is, welke ziekte het dan ook mag zijn.

Geplaatst: 20-08-14 12:49
               Geplaatst: 20-08-14 12:49				         
 .
 .  (net als de baas zo ongeveer
  (net als de baas zo ongeveer   ).
 ). 

. De vakantie periode is echt de druppel geweest in zijn weerstand lijkt het.
 . De vakantie periode is echt de druppel geweest in zijn weerstand lijkt het. ipv dat handje voor het idee toen hij maar niet opknapte). Toen we daar achterkwamen hebben we hem accuut weggehaald en hebben we op een andere stal een tijd in een noodbox gestaan omdat daar nog geen plek was. En heeft het dus heel lang geduurt voor hij weer een beetje op de rit was en dus blijvend verstoord systeem.
  ipv dat handje voor het idee toen hij maar niet opknapte). Toen we daar achterkwamen hebben we hem accuut weggehaald en hebben we op een andere stal een tijd in een noodbox gestaan omdat daar nog geen plek was. En heeft het dus heel lang geduurt voor hij weer een beetje op de rit was en dus blijvend verstoord systeem.