MamaMiesje schreef:Zullen we tzt een sticker met onze boktnaam onder ons deelnemersnummer plakken?
Dat is een goeie! Leuk!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KarinLF schreef:ecools schreef:Super leuk initiatief!! Ik heb de Friezen rit mee gereden en wil wat zaken delen. Bij de Friezenrit is erg veel gestapt omdat een enkeling in stap en draf niet op hun paard konden blijven zitten. De beslissing om dan maar te stappen was begrijpelijk, maar hierdoor duurde de rit wel ca. 4,5 uur !! Je kon aan alle paarden merken dat zij het hier niet mee eens waren en drongen steeds meer aan. Ook het commentaar van de ruiters werd steeds vinniger, de stijfheid ging parten spelen. Men was immers ook naar het strand gekomen om over het strand te draven. Uiteindelijk is de groep opgesplitst in een stap en draf groep. Dit ging wonderwel goed. Een lastige keuze voor de organisatie, wat uiteindelijk toch goed uitpakte. Heb wel een fantastische dag meegemaakt en heb bewondering voor de organisatie. Alles was super geregeld.
Misschien eens bellen met de organisatie om ideeën op te doen?
Ondanks dat mijn Fries op stal moet blijven, zal ik mijn dochter met haar Tinker warm proberen te maken voor de rit.
Succes met de organisatie, ik blijf dit zeker volgen.
anders doe jij toch mee met de tinker van je dochter
Andrea_ schreef:Pfff 193 km vanuit Maastricht....Is niet niks...![]()
Maar als er iemand vanuit Maastricht gaat wil ik graag mee, heb geen trailer, wel tinker
ken ik niet, maar altijd leuk om nieuwe vrienden te maken
MamaMiesje schreef:Zullen we tzt een sticker met onze boktnaam onder ons deelnemersnummer plakken?
)rijd al teveel km remi dus zou wel gezellig zijn 
rommulus schreef:MamaMiesje schreef:Zullen we tzt een sticker met onze boktnaam onder ons deelnemersnummer plakken?
Erg leuk idee !!
Gaat zich ook inschrijven.
Zou trouwens wel gezellig zijn om in colonne vanuit het noorden heen te rijden (rij ik ook niet remi)rijd al teveel km remi dus zou wel gezellig zijn
Heb wel zat ruimte over in de auto mochten er mensen mee willen.
Ik vertrek vanuit assen.
Gelukkig ben ik niet de enige

).
MamaMiesje schreef:Wat? Stickers?
annelot schreef:Ik zal waarschijnlijk weer een beetje achteraan rijden met Ryon. Afgelopen keer zijn we nog verdwaald met een klein groepje omdat er een gat ontstaan was tussen de paarden/groepen.
Afgelopen keer zijn we niet verdwaald