Zou ik mij ook (alvast) mogen melden? Ik stel jullie alvast voor aan dit grote meisje genaamd Noa van stal Kinnema; Hier rond de 1 jaar (met haar lange stelten haha, en moeders op de achtergrond)
Afgelopen zondag;
Zij is zeer binnenkort van mij . Had haar al een tijdje op het oog maar had al een paard. Nu toch de beslissing genomen om mijn paard te verkopen ivm dat ik toch echt te groot ben voor hem en deze grote meid te kopen. Ze is nu al met haar 1,5 jarige leeftijd rond de 1.50 m! Ben helemaal weg van haar en hoop dat ze zeer snel bij ons op stal mag komen te staan . Wat vinden jullie van haar?
Oja, vader is Rudolph van de Kapershoeve, moeder is Miska Arabia’s Bonita
gizmo1986 Paardje lijkt enorm gegroeid bodem van de bak is ook wel erg gegroeid
Frummel Toran hij was toen al zo geweldig mooi.
Mijn favo foto, 2 kanjers... deze foto geeft me zo'n verliefd gevoel 2 geweldige koppies, een 1 jarige hengst met mijn toen 4 jarig zoontje en 100% vertrouwen.
Ook al ff geleden nu komt zijn voorpluk over zijn neus heen.
Toran heeft een hart van goud net zoals zijn moeder, mijn zoontje van 9 zet hem geregeld buiten ik ben wel in de buurt hoor, als hij een stap te ver zet zegt hij terug en hij gaat braaf.
Mnkortleve: het klopt dat er zand bij de bak is gekomen... maar gelukkig heb ik het ook met een stokmaat bijgehouden haha. 5 maanden terug was ze 1.40... en nu is haar schoft 1.43 en haar kont 1. 48 en ik vind zelf dat ze ook een stuk breder is geworden
bij die van jouw valt het nog mee ,moet je Murrie zien tot de puntje van zijn oren in de blub vandaag hihi
0316Meisjj
Geplaatst: 22-12-13 23:27
Hoihoiii ik ben sinds kort een verzorger van n tinker hier in de buurt. Beestje is pas 2 jaartjes uit engeland uit een wilde kudde. Is vorig kaar bereden geweest.. toen dr neus verbrand door de zon en eigenlijk is er daarna niks meer mee gedaan. Behalve de neus smeren enten en wormenkuren.. het diertje moet weer als groen behandeld worden.. uit de stal halen duurt minstens een uur omdat ze zo bang is.. mr als je dr eenmaal heb is het een schat van een dier