Shay kan idd beter knallen als ze deed maar wat een heerlijke koningin is ze toch, en ik blijf dr wonderschoon vinden
, en nl kampioen, geweldig.Sarah de sabino dame geknuffeld, wat een bonk is dat geworden, was als veulen echt een prutske, nu 1.58 en zwaar phoe, erg lief dier ook, chuck dochter om trots op te zijn.
Uiteraard moest ik echt ff met Bing kussen en knuffen, vind hem vanaf dag 1 al iets speciaals hebben en hij is zo lief en braaf tussen al die mooie meiden.
Ontzettend leuk dat Henk zn merrie mooie prijzen won, is ook een echt knap meisje die heerlijk kan sjouwen.
Ben even de naam vd bokker kwijt, maar wat een mooierd die jaarling van Shamrock, mooi gebouwd en al heel compleet voor de leeftijd.
Verder was het heerlijk om weer zoveel bekende gezichten te zien, sommige echt alweer lang geleden, en organisatie, top geregeld mijn complimenten.
Ik was ook erg enthousiast over de demo vh KNPV, had het graag van dichtbij gezien maar mijn kleine puberrottweiler besloot er wel heel erg enthousiast van te worden, en aangezien wij hem ook naar het pakwerk aan het toetrainen zijn kon ik hem er niet op corrigeren dus om hem af te leiden maar naar de kraampjes toegegaan, troffen we ook nog Noelle die ik ook al tijd niet meer gezien heb dus maar weer ff lekker geklept, en nu heb ik geen stem meer, lekker rustig voor hubbie haha
Verder wil ik iedereen feliciteren met de prachtige behaalde resultaten.
rijproeven niet meer gezien want nog ff met lot en kim naar mn eigen ventje geweest voor mooie picca,s.
Ow ja, ik was ook helemaal verliefd op ik dacht dat het romano was, veulen van de welsh tornado, wat een ongelooflijk leuk ding, hebbuhhhh haha
zo, lang verhaal, maar kortweg, ook ik realiseer me weer ff dat we het het mooiste en leukste ras hebben.
op naar dag 2 met mooi weer en gezelligheid!!