Wil het indoor seizoen overstappen
Nu nog zomercompetitie afmaken, en a.s zondag rijd ik de eerste selectie wedstrijd voor het kringkampioen schap hier, Ga ff kijken hoever ik daar deze klasse weer mee kan komen .
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Zaterdag was het ontzettend warm en Keltic had echt geen puf, hij heeft altijd last van de warmte -> hij is dan niet vooruit te branden. Dus met weinig verwachtingen zijn we gewoon lekker gaan rijden en opzich ging het toch wel lekker. De eerste proef liep hij wel erg fijn, enige wat op de coupon stond, actiever/meer voorwaarts etc........(haha logisch!) werd beloond met mooie punten 192 en een eerste plaats
en de tweede proef ging wel goed naar mijn gevoel maar was wat slordiger gereden en was wat minder qua punten 183. Keltic heeft het goed gedaan en we hebben nu 10 winstpunten in vier wedstrijd
en als we er klaar voor zijn mogen we over naar de L1
Maar hier wacht ik nog even mee, ik wil dat de basis goed is. Er zijn puntjes die tot nu regelmatig terugkomen en die wil ik goed hebben voor we naar de L1 gaan