Hinke: Succes met klussen vandaag. Snap wel dat je het eindelijk af wilt hebben nu.
Ik ga zo weer naar school tot kwart voor vijf. Eerste les al gemist...
Maar dat is filosofie en de leraar gaf al aan dat als we niet serieus konden zijn we beter niet meer konden komen.. Oeps. Ben helemaal geen onruststoker oid, maar filosofie. Kom op. Een kastanje die zichzelf wil verwezenlijken? Gaat mij iets te ver. Toen de leraar zichzelf ging voorstellen heeft hij de halve les gepraat over zijn scheiding, daarna les gegeven en pas aan het eind kwam hij erachter dat hij was vergeten zijn naam te geven. Zegt al genoeg denk ik? 

. Had de vorige keer ook al zo een zeer bij het draaien en gewicht nemen met m'n arm... nou lekker geen last meer en boem volleybal en de mizerie is opnieuw begonnen...
en tot die tijd lekker oefenen! Mijn vzpaard wil ook alleen naar buiten als de eigenaar meefietst.. heb t paar x alleen geprobeerd, maar dat was echt niet te doen..
alleen als baasje hem meeneemt met de fiets ernaast.. dan gaat het heel goed. Hij gaat echt niet ver van frank vandaan..
En verder is ze in onderhoud verre van goedkoop