[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Inney

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 11:16

Miesemuisje: Wat een ontzettend leuke foto! :D
Hinke: Succes met klussen vandaag. Snap wel dat je het eindelijk af wilt hebben nu.

Ik ga zo weer naar school tot kwart voor vijf. Eerste les al gemist... :o Maar dat is filosofie en de leraar gaf al aan dat als we niet serieus konden zijn we beter niet meer konden komen.. Oeps. Ben helemaal geen onruststoker oid, maar filosofie. Kom op. Een kastanje die zichzelf wil verwezenlijken? Gaat mij iets te ver. Toen de leraar zichzelf ging voorstellen heeft hij de halve les gepraat over zijn scheiding, daarna les gegeven en pas aan het eind kwam hij erachter dat hij was vergeten zijn naam te geven. Zegt al genoeg denk ik?

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 11:27

oooooh filosofiee.. vreselijk haha! had het 8 weken lang 2 x per week.. en die leraar was al net zo raar haha. gelukkig de toets gehaald, dus heb t nooit weer (:

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 11:44

ja ik heb een keer per week hoorcollege van 3 kwartier en een keer werkcollege van 1,5 uur. VERSCHRIKKELIJK. Weet ook echt absoluut niet wat ik in de toets moet verwachten.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 13:21

ik was ook zeer verbaasd toen ik hoorde dat ik een 6 had voor de toets hoor!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 13:32

Mehn wat gaan jullie snel!
Ik heb nog bek-af van gister, dus even de foto-tjes van Diaz en mijn tat, en hoop ik vanaaf even rustig bij te lezen!!

Het gaat echt lekker met Diaz! Haar rug is heel anders nu.. veel ronder ofzo.. boel spanning uit weg! Echt super..
enneh.. ze is een groeispurt aan het maken geloof ik! Ik merk gewoon al een hoogteverschil als ik naast haar sta!! En ze heeft echt ineens jaarlinger-verhoudingen hahaha... lange benen voor haar doen! :P

Afbeelding
Afbeelding

En het allereerste begin van mijn sleeve dus.. (sleeve is een tattoo-mouw) en het faforiete knuffelkonijn van mijn hondje Jack is gewoon zo'n deel van hem.. dat ik dat gewoon een geweldige vond om hem te representeren..
Het zijn nog alleen de lijntjes, en ook de pupillen moeten nog ingekleurd hihi.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 7136_n.jpg

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 13:54

Zo, vanmorgen maar ff naar de dokter gegaan aangezien nek steeds slechter word. Dokter denkt aan een klein stukje af of in gescheurde spier bij de spieraanhechting in de nek. Zit nu ook de hele dag weer met pijn. Het diclofenac gekregen, alleen doet zn werk nog niet helaas. Dus net 2 paracetamol genomen. Gelukkig worden paardjes vanmiddag ffies gedaan en kan ik na mn werk direct naar huis ff rustig aan doen.

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 14:19

@ Karlijn: Nu snap ik het, zo'n konijntje.... Ziet er al mooi uit, ben benieuwd hoe het verder wordt! Diazje ziet er goed uit, ze is nog jong, wie weet hoe ze uitgroeid en wat er nu weer gaat gebeuren met haar bouw. Wel grappig dat je hoogteverschil merkt als je naast haar staat. Dat had ik ook: eerst kwam ze tot net over m'n heup, daarna wat hoger, weer wat hoger en nu is ze m'n schouder al voorbij. Ik heb die van mij nooit echt officieel gemeten, de plekken op mijn lichaam waaraan ze gelijk stond, was voor mij altijd een soort van indicatie of zo. Hoe hoog is ze? nou, T**t hoogte :D zo ongeveer 1.53 ofzo denk ik & ook weer overbouwd....

@ Tamadine: Hmmm, klinkt niet lekker, een scheurtje in een spier. Vervelend dat de dicl. z'n werk nog niet doet. Beterschap!!!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 14:20

Heb net terug volleybal gehad in school, nou gelukkig gedaan en volgende week niet nog eens want anders zou ik terug een briefje bij de dokter mogen halen ;( . Had de vorige keer ook al zo een zeer bij het draaien en gewicht nemen met m'n arm... nou lekker geen last meer en boem volleybal en de mizerie is opnieuw begonnen...

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:19

zo jullie gaan hard!!!

alles wel gelezen, maar ff geen puf om te reageren..

Gisteren met bijrijdster in de bak gereden, ging toch best wel goed eigenlijk! hij was wel een paar keer wat stout door op de rechterkant af te snijden, maar hij was wel redelijk goed te corrigeren.

maar buiten... owh wat was ie stout!!
Bijrijdster reed buiten(ik op de fiets ernaast)
Stappen ging goed, maar draven! meneer ging alleen maar naar rechts en niet aandraven. Nu was dat op de heen weg niet zo'n probleem. Op een gegeven moment ging ie wel draven, maar toen weer zo hard dat ie zelfs een paar sprongen galop deed. Alles wel heel beheerst en hij kwam netjes terug, maar de terugweg....

toen ging hij ook constant naar rechts, maar daar zat bos, dus hup het echte bos in, door de bomen en takken. Bijrijdster kon hem nog net bij het randje houden. Hij stond echt zo triomfantelijk naar mij te kijken van goed ey wat ik doe! Na de 2e keer, waarbij het wel wat gevaarlijk werd met al die losse takken, toch maar afgestapt en is bijrijdster maar even opnieuw begonnen. Dus aan lijntje vast met mij naast de fiets, dat ging goed. Lijntje weer los en meneer bleef netjes door gaan, maar wel steeds terughouden, want hij zou zo in galop naar huis gegaan zijn.
En toen kwam er een paardentrailer voorbij.. en die moest achterna gezeten worden, dus meneer in draf er vandoor(dan wel ineens draven) na veel gestuur stond ie andersom en weer stil, maar wat was ie ondeugend!!

Tot aan huis maar gestapt(we waren toch niet zo ver) en klein stukje nog beheerst gedraafd..

Tis wel moeilijk voor hem dat buitenrijden als ie helemaal los is, dus zonder steun van een fietser/wandelaar of ander paard.. Hij wil gewoon niet degene die op zn rug zit volledig vertrouwen(mij ook niet hoor) Dus daar is werk aan de winkel!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:24

Das minder Sandra.... :(:)

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:27

Balen Sandra dat het buiten nog niet zo goed gaat! Maar als je bijrijder ook in de bak blijft rijden zal dat vertrouwen wel steeds meer groeien :) en tot die tijd lekker oefenen! Mijn vzpaard wil ook alleen naar buiten als de eigenaar meefietst.. heb t paar x alleen geprobeerd, maar dat was echt niet te doen..

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:28

naja ik kon er wel om lachen, want meneer bleef ondanks alles netjes dichtbij waar ie begon met stieren. De vorige keer dat ie zo stout was buiten ging ie in volle rengalop met het bit tussen zn kaken naar huis. Nu was ie gewoon stout. Hij ging toen echt weg van de rest(ik op mn fiets, vriendinnetje op de fiets en stalgenoot met paard) nu bleef hij bij mij in de buurt en schoot er niet heel ver vandaan!

marjootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:28

Om nog even op de "goedkope" tinker terug te komen.
Ik heb Nino ook heel erg goedkoop kunnen kopen, de mensen die hem weg deden gingen echt voor het plekje wat ik hem kon bieden.
Ze waren al een hoop grond kwijt geraakt, en waarschijnlijk werd dat nog meer.
Ze deden hem liever nu goedkoop weg, dan dat ze hem later eventueel aan een handelaar moesten meegeven omdat ze hem niet op tijd verkocht hadden.
Ze hadden ook nog een shetlander, en een oudere fjord, de keus om Nino weg te doen lag eraan dat hij de jongste was met de beste toekomst kansen.
Nino is gewoon een super net opgevoed paardje, met papieren, geen gebreken, een super karakter, en ik vind hem helemaal geweldig.
En iedereen vraagt mij wat ik voor die geweldig mooie Tinker wel niet heb betaald........ :D

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:29

ohw maar ik kan er zelf ook niet alleen mee naar buiten hoor, dan gaat ie ook zo doen ;) alleen als baasje hem meeneemt met de fiets ernaast.. dan gaat het heel goed. Hij gaat echt niet ver van frank vandaan..

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:34

haha, gewoon een beetje de bijrijder uitproberen dus, maar stiekem ook weer niet te ver bij jou vandaan willen zijn :P

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:38

beetje wel, maar ook omdat meneer onzeker is.. We zijn al een heel eind, stappen kan ie goed alleen, alleen draven gewoon niet, dat is eng!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:43

Ik kom effe piepen :D

Ik zag hier een mooie Diaz!
Las over goedkope Tinkers..
Ik weet nu ook dat Lor niet van Volleybal houdt :P
Dat het jammer genoeg niet zo lekker buiten ging met king ;(

Ik heb helaas niets te melden, heb geen plannen om vandaag bij de paardjes te gaan. Heb redelijk wat huiswerk en het regent, dus kan niet bepaald iets doen.. Misschien ga ik zo nog wat hooi in de stal kieperen. Ik hoop dat er binnenkort weer stro is, die is op en de stal is 'kaal', dus ik hoop voor de paardjes dat ze binnenkort weer een zacht bedje hebben!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 15:58

marjootje schreef:
Om nog even op de "goedkope" tinker terug te komen.
Ik heb Nino ook heel erg goedkoop kunnen kopen, de mensen die hem weg deden gingen echt voor het plekje wat ik hem kon bieden.
Ze waren al een hoop grond kwijt geraakt, en waarschijnlijk werd dat nog meer.
Ze deden hem liever nu goedkoop weg, dan dat ze hem later eventueel aan een handelaar moesten meegeven omdat ze hem niet op tijd verkocht hadden.
Ze hadden ook nog een shetlander, en een oudere fjord, de keus om Nino weg te doen lag eraan dat hij de jongste was met de beste toekomst kansen.
Nino is gewoon een super net opgevoed paardje, met papieren, geen gebreken, een super karakter, en ik vind hem helemaal geweldig.
En iedereen vraagt mij wat ik voor die geweldig mooie Tinker wel niet heb betaald........ :D

Super toch!

Ik heb Diaz ook wat goedkoper dan het vorig jaar nog wegging.. maar nu is het al weer bijna om over te lachten! Omdat het nu al helemaal gekelderd is allemaal!
Ik ben niet gegaan voor een koopje.. maar ik viel voor haar! <3 En verder is ze in onderhoud verre van goedkoop :')
Maar toch waren er ook merries van dezelfde leeftijd waar het dubbele voor gevraagd werd :j

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:58

Ik lees iets over goedkope tinkers.... Ik heb Mona ook voor 1500 gekocht. Voor paardje met papieren ook niet veel dus. In taxatietopic zag ik al prijzen van 2500 en 3500 voorbij komen voor dr haha. Al denk ik dat dat wel weer beetje aan de hoge kant is.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:59

Ik kocht Tinky voor 3000 euro.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:20

Best een enerverende buitenrit dus Sandra? Maar wel fijn dat jullie goed hebben afgesloten :j Dat is uiteindelijk wel het belangrijkste, met een goed gevoel afstappen.

Qua prijzen... de prijs waar ik Jessie voor gekocht heb (of nou ja, mijn ouders) is bijna niet meer te vergelijken met de prijzen en markt nu, het is namelijk al tien jaar geleden. Ze was toen € 3000,- Flynn heb ik zelf gefokt dus daar is ook niet echt een prijs op te drukken.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 16:29

Diaz was €1300,- maar onbeleerd natuurlijk.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 17:27

Karlijn, mooie tatoo zeg!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 17:31

Dan zal ik de rest ook even showen :P

Pols:
Afbeelding

Voet: (zelf gezet)
Afbeelding

Kuit:
Afbeelding

Dan heb ik er ook nog een in UV inkt.. maar geen foto van, en je kunt hem niet zien zonder UV licht hihi

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 17:33

Ohw hahaha.. en ik vergeet die op mijn buik!

Afbeelding

Zit nu dus in totaal op 6 stuks ;)