Gewoon doen , al heb je maar weer een leuke dag !Ik kom met mijn Kaydee naar A'foort toe !!!ga haar van de week ophalen , ik is blij !!!!!!!
Leuke dag hebben we sowieso ivm de dressuurproeven en evt bestgaand menpaard.. maar ja weet niet of hij goed genoeg is.. is wel 1e premie met ster, maar ja we denken er nog even over na..
Dan kan het bijna alleen maar beter geworden zijn toch? Amersfoort heb ik sowieso Noedel mee voor finale zc en bestgaand. Mella moet ik nog even kijken of die meegaat.Ligt er ook aan of we de zondag van de TD meedoen. Is nog even zien.
hihi , Kaydee( spreek uit als KAIDIEEEE ) heet mijn nieuwe merrie en Karlijn is mijn witte Tinkertje En karlijn kan inderdaad niet mee naar Amersfoort , daarom neem ik Kaydee mee .Karlijn mag volgend jaar weer naar de keuring !
Yep !Heb de smaak te pakken , hahahah !!het is toch weer afwachten , maar wat hij uit je paard kan halen is SUPER !!!
Ja Corne heeft ze er altijd pico bello voor staan en haalt eruit wat erin zit Ben ook erg benieuwd naar Kaydee!
cp112 schreef:Is er ook iemand die foot's van de dressuur heeft? zaterdag of zondag?ja hier ook benieuwd...
Lepel schreef:hihi , Kaydee( spreek uit als KAIDIEEEE ) heet mijn nieuwe merrie en Karlijn is mijn witte Tinkertje En karlijn kan inderdaad niet mee naar Amersfoort , daarom neem ik Kaydee mee .Karlijn mag volgend jaar weer naar de keuring ! Kaydee is Whity neem ik aan of niet
silas schreef:Ik heb bergen keuringsfotos maar ben pas morgen avond laat thuis dus even geduld aub... Silas, ik vroeg me af of jouw foto's al ergens te zien zijn?