[TI] Tinkerdag Grave wordt koudbloedendag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Re: Tinkerdag Grave wordt koudbloedendag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 13:37

Zo ik ben alweer thuis, bon was drama -O- madam was echt zo gek als een deur, rem of stuur ver te zoeken. 1ste proefje gereden, 2e nam ze vast een sprintje gelijk int begin al bij middendraf dus heb maar afgegroet. Balen en is me nog nooit overkomen maarja heef gewoon geen zin.
Springen ook maar afgemeld, eerst maar eens even heel flink hard trainen op de dressuur en springen want na blessure toch niet zo vaak kunnen doen en dan zien we wel weer. Volgend jaar beter!

Derby ook ff bekeken, stelde imo weinig voor, had nml toch wel flink wat verwacht ivm 'ervaren paarden en ruiters 80 tot 1m'
Was meer 60/70 cm dus is voor meerdere ruiters zeker goed te doen. :j
Baal dat ik niet kon rijden maar veiligheid voor alles.

Hopelijk hebben de anderen meer geluk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 15:44

Dressuur ben ik met mn 1e proef 2e geworden :).

Springen ging helaas wat minder met Bibi. Inspringen ging uiteindelijk heel goed maar pony weigerde uit het niets op sprong 1 en toen ging t mjs :=

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 16:05

Ik ben ook alweer eventjes thuis! Ik had hoofdpijn en trok het even niet meer met die warmte erbij. Zit nu ook lekker koel binnen..

Balen Melanie! Ik stond naast de ring toen je af ging groeten. Soms kun je indd beter afgroeten als je toch weet dat het weinig zin heeft.

Ik heb enorm veel fotos gemaakt. Ga ff kijken wanneer ik daar aan toe kom. Als mn hoofd er naar staat.

Desiree en grid bedankt dat ik mee kon rijden!

Rhinocornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 16:44

Ik ben gegaan voordat de Derby begon dus heb daar geen foto's van. Vond het veel te warm worden..
Ik heb ruim 1100 foto's :=

Hoe hebben jullie het gedaan? :D Iets gewonnen?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 16:46

Even een vraagje; Bij het verlaten van het terrein is onze auto vast gereden op een blok. Er stonden op dat moment mensen daar ook geparkeerd en zagen het gebeuren. Zit een van deze mensen toevallig ook in dit topic? Zoja, zou je mij een PB willen sturen. Graag via PB en niet via dit topic, dat gaat teveel offtopic worden :) .

Het was zeker mooi en warm weer!! Helaas voor mijn gevoel niet zo fijn gereden, Vince loopt wat minder lekker op harde ondergronden en was niet zo voorwaarts. Gelukkig nog voor de proef de kalkoenen er snel weer uit gedraaid, die werkte alleen maar tegen.
De punten en plaatsing waren wel mooi, dat is natuurlijk altijd leuk *D

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 16:59

Grit wij, mijn vriend en ik hebben dit gezien wij stonden toen net bij de trailer (bruine trailer met lippizaner Ladan erop)

Ik vond het erg leuk!! Winstpunt met dressuur en springen viel mee! Vorige keer was hoger. Helaas 1 balkje was niet nodig geweest maar volgens mij 2de want wel binnen de tijd :)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 17:20

Volgens mij heb ik met jou nog lopen praten Klijn? :D Mooie ronde had je! Ik baalde echt, uit het niets op die eerste een weigering en er ook nog eens voorover eraf :+ En daarna in de inrijbak weer gewoon normaal kunnen springen... Beetje jammer :=

fjordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 17:39

WIj hebben meegedaan met de B-dressuur. Freek en Marije zijn 2x derde geworden. Ben supertrots op allebei!!

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 18:26

KoetJJs schreef:
Ik ben gegaan voordat de Derby begon dus heb daar geen foto's van. Vond het veel te warm worden..
Ik heb ruim 1100 foto's :=

Wow 1100 :P ik heb er 479. Moet ze ook nog gaan sorteren dus dan houd ik er ook nog minder over :P

Gefeliciteerd met de winstpunten :D!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 18:31

Fjordy was braaf! 1e in 80, met giga tijd haha
In Derby helaas 3de... Teveel op snelheid gecontreerd, Fjordy dan haha, wel super snel

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 18:35

Ah dan heb ik van jou nog foto's :) Heb van de ereronde nog net wat foto's kunnen maken, zal ze even uitzoeken als ik thuis ben ^^ Waren de andere winnaars ook bokkers?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 18:39

Hee wat super leuk zeg!! Poeh, geen idee...

milou_darby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 19:03

Wij zijn ook weer thuis van een super leuke dag.

Me zusje Odette heeft vanmorgen eerst op Darby gereden 2 x B dressuur onofficeel. Het ging hartstikke netjes en werd beloond met 2 x eerste prijs.

Ik heb me met Beau helaas af moeten melden, ivm luchtwegeninfectie. Baalde enorm, ik had me echt op de Derby verheugd. Maarja gezondheid staat voorop.

Dus van de week nog besloten om op Darby mee te doen. Aantal jaar geleden heb ik met Darby officeel wedstrijden gereden, we hadden ons L1 debuut gepland staan, maar toen werd ze van de een op andere dag kreupel. Wat zelfs zo erg was dat het eigenlijk aflopende zaak zou zijn.
Maar wonderen bestaan. Darby draait weer mee op volle toeren. Ik wilde altijd nog een L1 proef met haar rijden, ondanks dat we maar paar keer geoefend hadden, de proef niet helemaal flekkeloos ging was ik super tevreden en voelde het best wel heel speciaal. We bleken nog 1e geworden te zijn ook!

En vanmiddag parcourtje 40 cm gesprongen, ze had nog nooit een `hekje`gesprongen, soms wat afwachtende sprongen, maar we zijn foutloos rond gekomen. De strafpunt voor tijdsoverschrijding nemen we voor lief en we waren nog eerste ook :D! ook eerste helemaal top.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 19:07

Met je zonder zadel :))

Ik vond trouwens super leuk! Fjorden Stamboek zou hier voorbeeld aan mogen nemen O:)

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 19:38

was echt een super leuk dag!
Deau reed super, dressuur 2de en 1ste.
Springen was ik 2de en derby tot mijn verbazing 1ste.
zo snel was ik helemaal niet _O-
wel leek alle sprongen lager, 80 leek geen 80 en derby leek ook niet zo hoog....
maar dat maakt niets uit het was super leuk :)

milou_darby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 19:45

@ Amber_ haha ja, ik had helemaal niet begrepen dat de prijsuitreiking te paard was. Dit ging het snelste dus ik dacht, kzie t wel!
40 cm was volgens mij ook lager. Ik vond het ook verschillen per hindernis, maargoed dacht mocht de pret niet drukken. Jammer genoeg kon ik de Derby niet meer kijken, ik was wel benieuwd. Maargoed zo te horen was het leuk! In iedergeval iedereen gefeliciteerd met de prijzen!

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-12 20:01

Ben ook thuis en even benieuwd naar jullie reacties.
Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad, het was een mooie dag.
Dat het lijkt of de hindernissen lager zijn is gezichtsbedrog omdat het terrein zo groot is en de hindernissen heel ruim staan, ze zijn nagemeten en waren de juiste hoogte, de derby was zelfs ruim 80
De moeilijkheid zit bij de derby ook ooit in de vermoeidheid van je paard, het zijn toch veel sprongen en ook nog redelijk snel. Maar hoe dan ook vond ik het een geslaagde dag, de uitslagen komen maandag op startlijsten te staan want morgen hebben we nog zon dag met mennen.

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:04

IneHee schreef:
Dat het lijkt of de hindernissen lager zijn is gezichtsbedrog omdat het terrein zo groot is en de hindernissen heel ruim staan, ze zijn nagemeten en waren de juiste hoogte, de derby was zelfs ruim 80
De moeilijkheid zit bij de derby ook ooit in de vermoeidheid van je paard, het zijn toch veel sprongen en ook nog redelijk snel. Maar hoe dan ook vond ik het een geslaagde dag, de uitslagen komen maandag op startlijsten te staan want morgen hebben we nog zon dag met mennen.

kan natuurlijk ook zijn dat ze lager leken doordat je op je paard zit.
Zit je toch ineens een stukje hoger waardoor ze lager lijken :)

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:05

IneHee schreef:

Bedankt voor de organisatie van deze top dag, we hebben genoten en Marcje heeft het (ondanks zijn spanning, de held hihi ;) ) super gedaan en dat met de hitte!

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:18

Kom ik een paar dagen geleden er pas achter dat dit ook een koudbloedendag is geworden. Vandaag was ik groom en voorlezer bij mijn vriendin en haar tinker. Wij hebben een hele leuke dag gehad en volgend jaar wil ik zeker meedoen met mijn fjord Tinka.
Leuk om mensen nu live te spreken die je via Bokt "kent"

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:33

Ja he :))

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:40

Zo fotos gesorteerd! ga kijken of ik ze vanavond nog online kan zetten, anders morgen of maandag :)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:42

Nou super leuk :))

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:44

Amber_ schreef:
Ja he :))

Echt wel!! :j

marijnpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:55

heb ook een hele leuke dag gehad,mede door mijn groom en voorlezer.
volgend jaar weer? *\o/*