Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xJaleasa schreef:sorry mensen ik ben een paar daagjes nietmeer op bokt geweest wegen omstandig heden met mijn paardjes.. ofjaa mijn paardjes over dat Virus enz.
Sundance is echt prachtig! Hij staat alleen in het buitenland toch? zou je daar eventueel veulens nog van kunnen krijgen?
Romeo, WAUWW ik ben helemaal verliefdd! alleen al door zijn kleurr!:$ Is hij beschikbaar als dekhengst?
Falcon & Bullet, wat een mooierds! die zou ik ook wel een x willen als de papa van mijn veulens:P zijn die oook beschikbaar?
Loiz schreef:Ach, vind Tinkerhengsten uit Amerika toch anders dan Nederlandse hengsten, dat wel![]()
Niet minder mooi, maar in NL zijn ze naar mijn idee sportiever gebouwd en is die zware gypsy bouw er een beetje uitgefokt zodat
ze dressuurmatig beter kunnen presteren. En Amerikanen zijn wat meer gefocust op die manen en sokken volgens mij
xJaleasa schreef:zijn er toevallig nederlandse tinker dekhengsten met zulke kleuren? Bontt beige/creme/valk/goud kleurig.. weet niet hoe je het noemt? Of helemaal zonder bont?