hihi wilde ik mijn kleuter hier gaan plaatsen zie ik hem en z'n vriendinnetje al voorbij komen
Hier dan nog paar andere
Baasje ik kan dat heuveltje echt niet af... Nee Écht niet da's veel te hoog... er was toch echt gewoon een ingesleten paadje wat ie best kon volgen
Oké ik zal t proberen Ik dacht nog die gaat me nu toch een SPRONG wagen vandaar dat ik beetje buiten de straal van een sprong bleef staan maar dat viel mee hij ging voetje voor voetje heel voorzichtig, bijna bibberend, naar beneden
Lieve ukkies, kan me goed voorstellen dat je ze mist
Een heel leuk schilderij van Diaz
Mooie paardjes, charootje
Vrijspringen bij frenia
Hihi, die Ruud Het was ook wel een heul hoog afstapje natuurlijk
Knappe dames van taggart
Wat een mooi, fijn koppie krijgt Norah
Mooie kerstkaarten komen er voorbij
April in het zonnetje
Ziet er erg goed uit, met Rowan En jouw haar kleurt mooi bij de omgeving
Pagina 11 al en heb helemaal nog geen stipje gezet Bij deze dan:
't Is toch wat: je eigen paard (Muddy in dit geval) vinden aan het eind van de regenboog Over de spreekwoordelijke pot met goud gesproken: 'Gypsy gold does not chink or glitter. It gleams in the sun and neighs in the dark.' Dat klopt dus
patrick1994
Geplaatst: 27-12-11 19:36
Nog een paar fotootjes van de fotoshoot (jammer dat kwaliteit zo wordt verslecht door het uploaden)
Gypsy is gaaf Patrick, wat een leuk koppie zit er op je tinkertje Muds, gaaf! Is wel echt een lucky shot zeg Jackytje, TOF! aricia, wat een leuke tinkers zeg, ze zijn allemaal erg gaaf en fors! _patrick_, die is gaaf getekend JPTinkers, wat eens schatjes Diaz, Gaaf schilderij! Echt heel leuk Charootje, leuk ding Frenia, hahaha wet een duo grid, haha, heuveltjes zijn ook echt heel eng taggart, wat een knapperds heb je! En leuke kerstkaarten iedereen
Ik ga zelf tinkers steedst leuker vinden, eerst vond ik ze nooit zo, maar nu... mm..
Deze tinker heb ik een aantal keer geholpen met wat VD en een beginnetje van de piaffe, ZO'N geweldig gaaf dier
En de tinker op deze foto is ook zo'n leuk ding, kben daar toen workshop wezen geven
_Roosmarijn_
Geplaatst: 27-12-11 19:59
Whoe, Nikki wordt nog een tinkerfan! En tuurlijk zijn ze leuk! Humor, lief en lekker speels (oke, en lomp. ).