Mijn babypaard blijkt ook onder het zadel het liefste, knapste en braafste paard te zijn
TinkerTom
Geplaatst: 07-07-11 23:38
mijn babypaard is ook al niet meer zo baby
Paradiso
Dribbelkont
Geplaatst: 08-07-11 06:31
had mijn vriend vandaag zover gekregen om even mee op de fiets foto's te maken van de buiterit zoe is nu 4 weken onder het zadel en pak haar 2 keer per week voor een relaxt buitenritje. ze vindt het heerlijk
Kailonne
Geplaatst: 08-07-11 07:46
Ook nog even vergelijkingsfoto's Jack als 3 jarige:
Vanmiddag hebben wij ons even vermaakt met vlaggenwapperen, het waaide lekker dus dat kwam goed uit, het is dat ze me ''the finger'' niet kan geven, anders had ze het gedaan, de kanjer
grid
Geplaatst: 08-07-11 19:24
Heerlijke foto's komen er weer voorbij echt genieten
Kudde van Hetty Kleine dutch Serada ook alweer een hele meid netjes aan t lopen Jisse/ Rhino wordt Groot Lekker in t bos Hé Dat herken ik waar brandon vandaan komt Waterspetteren in zee altijd geweldig Hiha Snowdon en mooie dochter heyleigh Wat schattig dat konijntje erbij Pearl kan hier afgeleverd worden Sirocco pyjamaparty ziet er altijd wel sneu uit maar voor eigen bestwil Glimworm Miles Wat een heerlijke koppies hebben ze toch joella Baggio ziet er goed en tevreden uit Whaha fabe met 1 been leunend op bal Lies is die heerlijke pluizebol Rian ?! Flynnie als heus rijpaard Paradiso ook alweer een hele vent Zoe lekker ritje Jack & Diaz ook alweer veel veranderd Frie op de keuring Cooper ook aan de bak Indy ook wel wat weg van Snow misschien nog een kind mooi oplettend koppie van Bons Erg mooie stoere Dirk Tinkie vlaggenmak maken is het neusje nu zo verbrand of?!
Mijne vent hier dan ook nog maar eens Showen Hij vindt zichzelf al erg stoer
Eevee
Geplaatst: 08-07-11 19:28
Wat is Ruari toch knap
starjo
Geplaatst: 08-07-11 23:51
Ruari is zeker knap Ik zie hier eigenlijk alleen maar knappe tinkies
Doe ik mijn knappe man ook nog ff Echt genieten dit