[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dakota_75

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:26

Ja ik denk dat het uiteindelijk ook wel goed komt ;) maar je staat soms verbaasd van sommige reacties. Ik heb express al geen biedingen staan op marktplaats, heb liever dat ze dan mailen. Maar ik heb nu bij de advertentie gezet dat mensen die minder dan 2500 euro te besteden hebben sowieso al niet hoeven te reageren. Hopelijk lezen ze dit eerst even.....

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:31

Ik ben ook begonnen op de side pull, maar dat vond ik het net niet..

Ik heb er een paar getest, en ik vind de glucksrad heel fijn rijden..
kruislings vind ik ook niet prettig..

succes met de bezichtiging dakota

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:38

Trusten voor de bedgangers :)

Lastig hè Dakota... Het is denk ik echt een gevoelskwestie. En qua prijzen: ik heb ook wel het idee dat er mensen zijn die proberen te profiteren van de crisis en bewust voor een bodemprijs willen gaan. :\

Als iemand nog een 2e hands Barefoot zoekt... Ik heb er eentje liggen, net een half jaartje gebruikt en ziet er nog netjes uit. Een cheyenne maat 2. :)

Hier ook met opstapje := Niet zozeer vanwege mijn 'gebrek aan flexibiliteit' of het 'ethisch verantwoord opstappen', maar hier is het gewoon een goede oefening om bij een vreemd voorwerp stil te blijven staan ;)

Melinde, wat een knappe Tink :9 Is hij stekelharig?

Ik ben begonnen met een Hafje. Een wereldpaard, ze heeft me heel veel geleerd, liep los met me mee, dat soort dingetjes allemaal. :+:
Toen begon m'n jongere zus met het zoeken naar een Tinker, wat ons Babet opleverde voor m'n jongste zusje. Een paar maanden later vond m'n jongere zus Coral en dat was liefde op het eerste gezicht en een paar jaar later zag ik de allermooiste appeltjesbillen op internet staan. :D Muddy.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:44

Het is dat ik hem nou nog niet nodig heb, anders had ik zeker interesse gehad in je BF :j

Ik ga ook naar bed, morgen weer op tijd op voor een dag studeren en tennis kijken :))

Weltrusten allemaal!

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:45

Ja het is echt een gevoelskwestie inderdaad. En ik snap wel dat het een slechte tijd is om te verkopen maar ik vind ook niet dat ik hem weg hoef te geven. Het is niet zo dat ik hem gelijk kwijt moet dus als het niet goed voelt blijft hij gewoon bij me totdat ik wel de juiste persoon tegen kom. En ondertussen ga ik ook gewoon met hem verder ;).

Enne... die appeltjesbillen zijn ook wel erg lekker haha.....

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:47

jeeee wat gaan jullie vlug :D
toen ik weg ging zaten we op pagina 4 hihi
net terug van een voorstelling van jochem meijer helemaal suf gelachen.

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:48

Dat heb ik met Floor ook inderdaad. Al wordt het wel wat drukjes met zoveel dames :o

Stuur tegen die tijd maar een pb'tje Berdien. Dikke kans dat 'ie er dan nog wel ligt. Als iemand hem willen hebben ok, maar ik ga nog geen harde actie ondernemen :)

Ben ook off (ben immers net weer een beetje bijgelezen :') )
Nog even de paardjes voeren en dan morgen weer een dag :wave:

Melinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:54

Muds: dankje :) nou eerlijk gezegd weet ik het niet zeker, maar ik denk het wel.

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:56

Jochem Meijer heerlijk die is echt goed. Meestal ligt mijn man naast de bank in een deuk.

Ken je die ook van de schoolmeester die ter ontspanning mee moest op het schoolreisje :D Zo ging mijn dochter dus laatst mee, dee het precies na, ik lag in een deuk! Die heeft echt de humor van haar vader geërfd. :+

Wat moelijk hé om je paard te verkopen, ik heb dat gehad met mijn Haflo-Arabier, alles goed met hem gegaan tot en met het inrijden en verder. Om de een of andere reden is hij op een buitenrit gaan steigeren, beide gevallen en sindsdien was er niets meer mee te beginnen. Zonde, na veel geprobeer hebben we hem verkocht aan een concequente baas, weet niet wat er van hem geworden is. Mijn trauma is er nog steeds, wil een lieve eerlijk paard berijden.

Grz Sabina

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:59

ik heb echt in een scheur gelegen vanavond, die kerel is echt super!
pff ik hoop nooit maar dan echt nooit dat ik voor de keus kom te staan om storm te verkopen, het klinkt erg mutserig maar ze is mijn alles

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:05

ik sluit af, moet morgen om 7 uur beginnen en aangezien het hier flink sneeuwt word dat er vroeg uit :s
slaap lekker allemaal
doeidoei

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:33

Haha junia da's nou typisch eenkennig bij anderen doen alsof ze niks geleerd hebben _O- dat wordt alleen maar erger :=
en thanks :o hier ook een zwak voor vosjes daarom vorig jaar poging gedaan om met ITS Rocky Mountain :~ te dekken maar ze is niet dragend geworden :n

CP die 2 zijn echt leuk samen :+: O en wil je het evenement trouwens helemaal zelf organiseren of dus ook met de vereniging? Weet dus wel dat we tijdje van te voren voor ponyclubterrein aan Gemeente moesten doorgeven hoeveel mensen we verwachten, maar dat was niet zo heel ver van tevoren en verder hoefden we daar dus naar mijn weten weinig voor te doen ;)

HDV ook naar cabaret geweest :D JOchem Meijer is leuk ADHD :):) en pff vroeg eruit %)

Dakota als je geen haast hebt komt het juiste baasje vast wel voorbij :) Succes nog!!

Diabelle gezellig dochter en vaders zo'n grapjassen :D

Ik vind het trouwens ontzettend leuk om allemaal nieuwe tinkers voorbij te zien komen 8-) heb diverse echt nog nooit ITP gezien :o en allemaal zo leuk *D

Ik stap ook regelmatig vanaf een "opstapje" (net wat er in de buurt staat :=) heb ik Say aangeleerd ivm zonder zadel rijden (want al snel kwam ik er zo niet meer op helaas :o ), maar doe het meestal ook wel met zadel ivm dat beter is voor rug :)
Say wil af en toe wel eens aanlopen/ wegdraaien, maar als ik haar terugzet blijft ze wel staan dus kan t ook zonder muur of zo in de buurt da's best handig.

Nu heb ik ff tijd want hubbie is ook aan het computeren, maar weet idd ook niet of ik het bij ga houden :o maar meestal lees ik dan de laatste bladzijde(s) wel ff :)

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 00:48

Hoiiii
Hier dus toch een nog een kletstopic.
Voor diegene die me nog niet kennen ik ben Marja en ben in bezit van een Tinker genaamd Patrick en hij wordt in mei 2 jaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:09

Geen idee of ik dit ook nog bij kan houden naast het andere topic, maar ik meld me toch ook even aan, is altijd leuk meer tinkervrienden te leren kennen...

Ik ben Marleen, bijna 27 jaar oud, en wij zijn in het bezit van twee tinkers, die allebei net onder het zadel zijn:

Kascha, bijna vier jaar oud:
Afbeelding

Banbay drie en een half jaar oud:

Afbeelding

Hoop dat het me lukt hier het ook een klein beetje te volgen... ;)

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:21

krukjes en weglopen.. ja dat probleem heb ik gehad met Lad(tinkertje wat ik voor King gekocht had, maar waarbij de klik er niet was.. hij onzeker, ik onzeker..) het resulteerde dat ik op de grond lang en lad raar stond te kijken van ey je zat net nog toch nog op mn rug net voordat ik ineens de bocht in volle galop afsneed.
Met een krukje opstappen is allene maar goed voor de paardenrug. Je belast hem minder.
En ik kan niet opstappen zonder, hahahahaha

King rijd ik bitloos(kaptoom) en zonder zadel, dus met barebackpad.
Ik wil nog nieuw zadel.. mijn zadel vind ik niet lekker zitten.. ik wil graag een barefoot arizona.. heb nu een cheyenne.. Ik heb bij mn verzorgpaardjes altijd boomloos gereden.. en die zaten lekker, maar mijn eigen zadel kan ik mn draai niet op vinden..
Dus als iemand nog een compleet zadel wil... heb er nog 1 in de aanbieding :P

En zo voel ik me nu...
Afbeelding
dus ik gaat jullie verlaten
morgen vroeg uit bed.. eerst jaardag van mn oma, dan wil ik nog naar King(al zal ik niet veel kunnen doen met die sneeuw) en ik wilde nog hardlopen.. maar dat schiet niet op..

Sea_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 02:18

Net terug van de indoor finale in Houten.
Kon het toch niet laten nog even te kijken hier, jullie hebben echt al weer veel ste veel gekletst :+ Gezellie!! :D
echt hele leuke foto's zitten er tussen, al die super schattige tinkers! en met die tong ook echt! :P
morgen even kijken of ik overweg kan met foto's op bokt plaatsen van t strand is misschien wel leuk :P
ik zal al wel wat aan de late kant zijn, maar ik moest nog zoveel bijlezen :o, Weltruste allemaal! of beter Goeie morgen! :P

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 07:20

goedemorgen allemaal
@ manouke
gave foto's wou dat ik zo dicht bij het strand woonde, maar heb je patrick los? of was er geen mogelijkheid dat hij kon ontsnappen.

nou ik ga werken :s daarna door naar de voetbal dus word pas laat dat ik me weer meld

doeidoei

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 10:48

Goedemorgen!

Gezellig om jullie ook hier te zien Marja en Marleen! :)

Is goed Steffie, ik laat het je tegen die tijd nog wel weten :j een tweedehands BF is toch weer goedkoper dan een helemaal nieuwe :)) Duurt nog wel even hoor, hij wordt pas in juli drie en gaat ook dan pas aan het werk aan de longeerlijn, in het najaar klim ik er, als hij er klaar voor is, een keertje op.

hermes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 10:55

Goedemorgen allemaal, jakkes het heeft weer gesneeuwd vannacht, het ziet er wel mooi uit maar het is zo weinig praktisch vooral met het verzorgen van de dieren.. Ik weet altijd al als ik in bed lig dat het gesneeuwd heeft want onze buurman heeft zo'n grote automatische borstelmachine waar hij zijn tuin mee schoon borstelt (ja ook als het 1 milimeter gesneeuwd heeft := )

Over kleinere tinkers gesproken, ik was ook een wpn-er van 1,68 gewend en toen hebben we Benton gekocht en die is ongeveer 1.36. Ik weet nog wel dat ik in het begin er heel erg mee zat dat hij zo klein was en dat ik mijn zus de hele tijd vroeg "is hij echt niet te klein voor mij" (tot vervelens toe :D ) maar nu weet ik niet beter, best lekker handig dat hij niet zo groot is. Onze andere tinkertjes zitten allemaal zo tussen de 1.40 en de 1.50 (behalve Chanel misschien) schat ik zo in en dat vind ik persoonlijk de perfecte maat; maar goed het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe lang je zelf bent (ik ben 1.68).

Manouke en Seahorse; lijkt me heerlijk als je met je paardje naar het strand kan gaan, heb vroeger ook wel eens een strandrit gemaakt met een huurpaard, maar dat is toch anders dan wanneer je dat met je eigen paardje kan doen. Leuk en handig dat je al zo veel wandelt met Patrick heb je alleen maar profijt van als hij ouder en groter is.

Junia, ik heb jouw Tirzah wel eens in het echt gezien, we waren toen op bezoek bij Andrea; Tirzah stond toen continu te bedelen om aandacht (of misschien waren het de snoepjes die ik in mijn zak had :D )

Melinde, ik vind jouw tink ook prachtig, ik hou wel van dat stekelharige en veel wit (maar daar val ik mee in herhaling denk ik :D )

Muds, jullie hebben inmiddels ook al een aardige verzameling opgebouwd :D ; ik vind Muddy echt prachtig en ben ook weg van Floor, gelukkig geen geld en ruimte meer om paardjes aan te schaffen ;)

Marleen, jouw paardjes zijn ook :9 , ik heb in het vorige topic wel wat meegekregen van Banbays ijsavontuur en Kascha's men perikelen, en ook dat het allemaal nu goed gaat. Als ik het goed heb begrepen heb je de basis van het zadelmak maken zelf gedaan toch?
Wij hebben trouwens wel eens met elkaar ge-pbt over de kleur van Banbay omdat wij ook zo'n maf gekleurd paardje hebben (Gildor) en ik nieuwsgierig was wat voor kleur Banbay heeft.

Verder nog wat dingetjes gelezen over bitloze hoofdstellen, iedereen heeft weer een ander voorkeur, hangt ook van je paardje af denk ik. Glucksrad had ik ook al eens gespot en leek me ook wel wat. tjsa.. zal wel gewoon een kwestie van uitproberen zijn..

Zo, mijn zus heeft voor haar verjaardag een bling-bling westeren hoofdstel gekregen en die wil ze perse vandaag uitproberen, dus zal me zo wel gaan opofferen en maar eens kijken of ik uberhaupt nog op een paard kan komen :D

Fijne dag allemaal!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 10:56

Goedemorgen allemaal!! :O

Guus en Kayla: tweespan zou inderdaad wel heel leuk zijn,
FC: Helaas kan Janus niet voor de wagen. Misschien over een paar jaar. Hij is nl bang voor geluiden die van achteren komen. of die er heel plotseling zijn. Dan gaat ie rennen, en zo'n karretje blijft hem achtervolgen, dus da's echt te gevaarlijk. Hopelijk gaat Goofy het leuk vinden (over 2,5 jr...)
Melinde: mooie foto's. Goed dat het plaatsen gelukt is!!

Janus is mijn eerste paard. Zocht eigenlijk een zwart-bonte tinker. Kom ik thuis met een bijna witte :D Een bontschimmel en die worden dus steeds witter. Toen ik Janus zag had hij nog wel grijze vlekken, maar eigenlijk deed zijn uiterlijk er niet meer toe.
Paard nummer twee is Goofy. Is nu een half jaar jong en staat in de opfok. En weer geen bonte... Hij is nl zwart!!
Heb al bedacht dat ik ze in photoshop een keer ga bewerken en mixen. Heb ik toch nog een zwart-bonte ;)

dakota: Moeilijk hoor! Ik denk dat je er ook last van zult hebben, dan de paardenmarkt "overspannen" is. Er zijn zo verschrikkelijk veel paarden te koop, en daardoor zien kopers door de bomen het bos niet meer, en wordt er misbruik gemaakt van de prijs. Want bij jou niet voor 500 euro, dan wel bij een ander. Hele vervelende tijd wat dat betreft!

hdv leuke lachavond gehad

Hallo ManOuke (Marja): Prachtige plaatjes weer! Volgens mij woon jij zo'n beetje op het strand? :D Zie altijd van die prachtige strandfoto's voorbijkomen! Echniejaloers :n
Hoi Marleen: uitdaging! Twee kletstopics :D Gezellig dat je je ook hier aangemeld hebt. Kascha en Banbay zijn twee beauties!!
Sandra: gefeliciteerd met je oma :)ddd

Hier nog te veel sneeuw om wat met de paardjes te kunnen doen. (schuift buiten een Teckel voorbij, zit tot onder haar oksels in de sneeuw, arm beesie :D )

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 10:57

goeiemorgen allemaal..

Wat een heerlijke foto zo op het strand, leuke tinks komen er weer voorbij..

Ik ga zo maar eens bardienst draaien op de manege..
Heeft mijn stalbaas ook een vrije middag..

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 10:59

Goedemorgen
Hier huis al schoon,hondjes uitgelaten,vaaswasser draait ,wasmachine draait
vriend ligt met kater op bed dom niet !!! :D
hij is altijd zo vervelend als ie dronken thuis kom
meestal was is chaggie van wat ben je laat ja was in slaap gevallen bij vriend thuis
nu reageer ik eens (want kwam met de hik thuis)vrolijk en zei je hebt te veel gedronken maar was het gezellig?
Krijg ik me toch de wind van voren om 4.00 of ik het leuk vondt zo te reageren en ik most niet zo zeiken
ik zei al ik zeg al niks tot morgen
begint hij ineens normaal te praten weer over 5 min na ja dacht het niet heb geen woord gezegt doei!!! ;)
Mijn man is altijd heel vervelend dronken!
Ik drink namelijk niet en hij bijna nooit maar hij heeft van die vrienden waar een hoop alcohol geschonken worden en ja dan kan hij geen nee zeggen dom niet :D
na ja hij zal een zware dag hebben vandaag
en ik niet gelukkig
:D
Laatst bijgewerkt door Dribbelkont op 31-01-10 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

BlackZelda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 11:00

Goedemorgen!!
Manouke en Grrr, ik heb jullie paardjes al wel gezien bij ITP! Supermooie tinkers hoor! Jij woont zeker dicht bij het strand Manouke? Lijkt me heerlijk om regelmatig over het stand te kunnen kuieren. Heb ik met Zelda 1 keer gedaan, ze vond het superleuk!

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 11:02

goede morgen blackzelda
jij hebt een mooi paardje
en zag dat het familie was van Zoë :D
de vader van zelda is de opa van zoë ;)
hebben best wel wat kwa bouw van elkaar ondanks dat zoë 1 jaar jonger is :D

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 11:15

Goedemorgen iedereen!

Ik moet zeggen dakota dat Crosby er echt super uitziet toen ik hem bij mccloud zag was dat wel veel minder ;)

En wat een mooie foto's van patrick op het strand Marja :)

ik ga vanmiddag maar is naar het park met pride kijken of het te doen is hij is al zo lang niet meer lekker hard gegaan :)