Het is de 1e keuring in mijn leven die zo dichtbij is Voor mij maar half uurtje ofzo Maar moet er ook al om 9.20 zijn en daarna als laatste dus even wachten daar...
Vlekkenbeest mag een nachtje op stal verblijven, vrijdagavond maar wassen
ik zie het ik moet om 14.00 je ben de H in mijn naam vergeten. er staat cantal en het moet chantal
desillies
Geplaatst: 24-08-10 16:10
Hoi, is het terrein gelegen aan de Esdoornstraat of niet? ik wil namelijk even de route gaan plannen zodat ik weet om hoe laat ik moet vertrekken. Het kan overigens prima dat ik er gewoon overheen lees hoor
Wacht, ik heb gegoogeld op st Annahoeve en kom dan op het volgende adres;
Meelzakseweg 1 Rockanje Dat zal het dan wel zijn denk ik?
dat klopt desillies. meelzakseweg is het goede adres.
sparkeyboy
Geplaatst: 24-08-10 17:28
ik ben al 7.15 uur bij mijn paard op stal 7.25 laden en richting rockanje. dan ben ik er ong 8.30 lekker ruim op tijd. het is een uurtje rijden dan kan ik rustig aan doen op de tinkerdag. aanmelden, poetsen, vlechten en dan losrijden en dan mijn proeven rijden. en pas om 2 uur springen. ik heb er zin in.
dat klopt desillies. meelzakseweg is het goede adres.
Ik kreeg vandaag een programmaboekje binnen, hardstikke netjes geregeld allemaal zeg Zonet kreeg ik nog een mailtje, ivm mijn standje, echt petje af voor de organisatie tot nu toe
(net jammer dat ik al 3 maanden wacht op vracht met miniaturen uit de USA, die zal ik dus niet bij me hebben of er moet nog even een wondertje gebeuren)
Blendy
Geplaatst: 25-08-10 07:40
Leuk leuk.
Alleen jammer wist niet hoe ik het in moest schrijven, volgende keer beter. (keuring) kon ook weinig informatie vinden. Bijvoorbeeld de prijzen.
Heb trouwens onlangs CM Shine-in Yellow out getest, maar das fijn spul! Wat kost dat ook al weer bij jou?
cannie
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-10 21:36
We zijn hier al druk bezig. De eerste ring is vandaag uitgezet. Ook de parkeerplaats en springring zijn bijna klaar. Het begint nu allemaal wel heel echt te worden. Uit voorzorg hebben we wat dingen verplaats. Mocht er nog veel regen vallen komt het strodorp nu in ieder geval niet blank te staan. Tot over 3 dagen