[TI] 26 september '09 Reguliere Keuring....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

POLLO

Re: 26 september '09 Reguliere Keuring....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 13:20

Wij vertrekken vanavond. Anders moet ik om 5uur weg. We slapen bij wenk. En de paarden overnachten op de nieuwe heuvel.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 13:41

Handig zo Pollo!

Wij rijden rond 8 uur weg morgenochtend.

Vanochtend zadel en hoofdstel al ingevet. Dekje en singel zijn al schoon.

Vanmiddag komt de hoefsmid, zet ik alle spullen klaar en ga ik Fenore helemaal wassen. Dan gaat ze met regendeken en staartbeschermer de wei op en hoop ik dat ze er morgen nog een beetje uitziet :D. Benen doe ik morgenochtend nog een keer want die blijven toch niet schoon.

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 13:53

Wat hebben wij het dan makkelijk als ik zo de rest van de vertrektijden eens lees :D

Wij vertrekken rond 11 uur :+

Vanavond uit m'n werk door gelijk wassen , wat ook al wennen is omdat ik nu een bijna zwarte moet wassen _O-
Zal vast een heel verschil zijn met schoon krijgen , ben nu Duncan gewend :+
Alleen even bedenken waar ik ze vanacht laat , of ik ze een nachtje binnen zet of niet. Ligt aan de temperatuur vanavond ;)

Hoefsmid is gisteren geweest dus dat is ook in orde.

En nu maar duimen dat ze zich een beetje gedraagd vanavond en morgen :=

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 13:58

Wij komen als fan van een stel hengstveulentjes dus dat word vroeg vertrekken :D

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 14:32

Ik ben er ook klaar voor!! bus is ingeladen, trailer hangt erachter schoon. Tuig heb ik bij voor het rijden, voorbrenghoofdstel ook, paspoort. Zo ff ene kind weg brengen en dan naar de wei, de rest ff voeren en van een berg kuil en water voorzien dan kunnen die er ook een dagje tegen.

jamejozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 16:51

zo ze zijn zo goed als schoon, de sokken krijg ik echt niet meer wit, bezig geweest van half elf tot half 4 .
na 4 keer wassen van de benen houdt t echt een keertje op, dan maar gebruik maken van talkpoeder, ( dat krijg je als je er eens in de 4 jaar wast) Oliver is ook onder de douche geweest, redelijk braaf, nu hopen dat hij zich ook schoon houdt, spullen liggen op stal, alleen vergeten paspoort af te geven dus die leg in nu direct in de auto...

ehhh trouwens misschien lekker op tijd, maar wordt het binnen of buiten gehouden ??? of is dat afhankelijk van het weer ???

Solsikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 17:33

hehe na een hele middag soppen, ook Keltic heeft voor dit soort dingen eigenlijk te lange manen.... , staat hij nu te glimmen op stal. Vanavond laat nog een keer mesten en opstrooien en maar hopen dat hij zich gedraagt!
Wij rijden pas om half 1 weg morgen, wij komen dan ook alleen voor het kampioenschap! Ben zo benieuwd!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 17:35

iedereen heel veel succes, en plezier morgen.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 17:50

jamejozie, buiten!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 19:14

Zo! Wij zitten in de auto en met een gangetje van 96 kilometer per uur stevenen wij af op de nieuwe heuvel.

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 19:30

Da's pas lekker vroeg ;)

Wij moeten morgenochtend nog even aan de sop, dat krijg je als je zelf de benen neemt... Hebben ze wel de merrie gewassen en niet het veulen... Niet dat dat echt erg is, dan lijkt Babet nog vééééél witter :P

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 19:48

Met de vlam in de pijp scheuren Leo en Ilona naar Lunteren!

Ben net weer thuis. Fenore staat met nette hoefjes, superschoon en helemaal ingepakt in de wei en de spullen staan klaar.

+:)+ Wat een lieve hoefsmid heb ik toch. Ik hoefde helemaal niets te betalen omdat ik hem een kop koffie aanbood.

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 20:36

Zo hier ook net klaar :D

Ze heeft zich voor haar doen keurig gedragen tijdens het wassen :j Ze staat nu lekker op stal op te drogen , vond het te hard afkoelen om d'r buiten te laten vanacht ...
Nooit geweten dat er van een zwarte nog zoveel vuil af kon komen :P

Morgen nog even naar de supermarkt , spullen inladen en op naar Lunteren :D

Was voor mij wel ff wennen met wassen hoor :o Ben natuurlijk Shay, Bowen en Duncan gewend , die dus keurig netjes stil staan en alles al gewend zijn ... en dan sta je ineens met zo'n drammerige tante kaatje die alles nog eng vind. Maar ze is schoon :D

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 20:41

Dat is inderdaad lief van je hoefsmid Diny!
Ik heb vanochtend zelf Neev d´r voetjes nog even bijgevijld, verder zagen ze er nog netjes uit, dus had geen zin (of geld :P) om daar de hoefsmid nog voor te laten komen ;)

Neev staat wit te wezen op stal. Tenminste, dat hoop ik nog :)) Toen ik wegging om half 8 was ze nog wit. Ze kan wel gewoon naar buiten, hoop maar dat ze zich ook een beetj schoon houdt. En anders morgenochted nog even billen wassen.

Ook stom nog trouwens :+ Neev had vanochtend een wondje op d'r hals wat wel open was. Niet groot, maar wilde er toch even wat op doen. Spuit ik er met m'n duffe hoofd flin kwat acederm op, even vergetende dat dat er niet zo makkelijk uitgaat... Dus Neev heeft nog wel een beetje een gelige vlek op d'r hals :') Morgen maar eens zien of het er met zo'n blokje nog uitgaat. En ik ben zooooo blij dat ze een zwarte staart heeft :+: Man, wat scheelt dat een boel werk!
Ze was trouwens wel superbraaf met al het gefrutsel hoor. Eerst haar voeten gedaan en daarna helemaal n de was. Op het eind begon ze wel wat te draaien, maar ik was erg trots! Als ze zich morgen ook zo gedraagt, dan ben ik echt helemaal blij :j

Ik duik zo lekker m'n bed in, ben echt helemaal kapot. Hoop dat ik het morgen nog een beetje ga trekken. Gelukkig heb ik goede hulp mee en heb ik goed de tijd. In ieder geval tot morgen voor de keuringsgangers! :):) Ik heb er zin in!!
:wave:

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 21:10

Ik heb net alles overgeschreven wat Marian eerder hier aan lijsten neer heeft gezet :')
Jullie succes morgenochtend met de laatste voorbereidingen en ik duim dat de paarden zich vannacht niet al te vies maken ;)
Heel veel succes morgen zelf ook, tot morgen!

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 22:27

Nou ik ga nu de lijst van Marian uitprinten en even aan strepen welke tinks ik zo wie zo op de foto moet zetten
Succes morgen allemaal. En hopelijk maken ze zich vanacht inderdaad niet vies.

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 11:54

jip komt niet
die wou de trailer niet op :(

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 12:06

Kreeg net een sms dat Mellow O'Malley een 1e premie (142 punten) heeft gehaald en door mag naar de kampioenskeuring!!!
Ben trots dat Gipsy en Ryon zo'n knap kind hebben gemaakt :D

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 13:13

Pfff moet nog stalvulling halen en water bij gaan vullen bij de paarden, dan heeft het geen nut meer om te gaan als om 14.30 de centrale keuring begint..kom dan net aan..

Helaas, dan doe ik het maar met jullie verhalen en foto's! ;-)

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 16:59

Yeahhhh wij hebben een jaarkampioen!!!! Zijn nu terug op weg naar huis, foto s zullen vanaaf of morgen wel volgen. We zijn trots op onze kanjer!!

julian

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 17:23

Super,,,, Gefeliciteerd Miranda, met je knappe kanjer.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 17:53

Anouk en ruiter Daphne hebben vandaag de 3e plaats gehaald met bestgaand rijpaard! *\o/*
Anouk was vandaag nog vervelender dan anders en was erg racerig, nerveus en schrikkerig (vanaf s'ochtends al!), maar toch heeft Daphne haar goed kunnen rijden. Topruiter +:)+
Afbeelding

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 17:54

Wij zijn ook weer thuis.. Hebben L1 officieel gereden voor de zomercompetitie, waren 2x eerste met 189 en 195 en winnaar zomercompetitie L1/L2!!! *\o/* Op naar Lotje, de 24e!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 18:03

En ik ben ook weer thuis!!

Helemaal tevreden, meer dan tevreden zelfs, want Neev heeft een super eerste premie gehaald *\o/* Was echt zooooo ontzettend blij!! Ze heeft zich ten eerste keurig gedragen en ze begon zo lekker te sjouwen, was helemaal trots op mijn meisje :+: Had het echt niet verwacht!

Oh en de tranen waren van blijdschap hoor :))

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 18:30

Jaa Nevi helemaal super wauwie gedaan!

Ik ben nu wat filmpjes aan het uploaden van Fenore, Nevi, Zoë, Brenna, Sissi, Benson, Melby en Oliver/Zieso