Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Benen doe ik morgenochtend nog een keer want die blijven toch niet schoon. 

Ze staat nu lekker op stal op te drogen , vond het te hard afkoelen om d'r buiten te laten vanacht ...

Ben natuurlijk Shay, Bowen en Duncan gewend , die dus keurig netjes stil staan en alles al gewend zijn ... en dan sta je ineens met zo'n drammerige tante kaatje die alles nog eng vind. Maar ze is schoon
) om daar de hoefsmid nog voor te laten komen 
Toen ik wegging om half 8 was ze nog wit. Ze kan wel gewoon naar buiten, hoop maar dat ze zich ook een beetj schoon houdt. En anders morgenochted nog even billen wassen.
Neev had vanochtend een wondje op d'r hals wat wel open was. Niet groot, maar wilde er toch even wat op doen. Spuit ik er met m'n duffe hoofd flin kwat acederm op, even vergetende dat dat er niet zo makkelijk uitgaat... Dus Neev heeft nog wel een beetje een gelige vlek op d'r hals
Morgen maar eens zien of het er met zo'n blokje nog uitgaat. En ik ben zooooo blij dat ze een zwarte staart heeft
Man, wat scheelt dat een boel werk!
Ik heb er zin in!!

Was echt zooooo ontzettend blij!! Ze heeft zich ten eerste keurig gedragen en ze begon zo lekker te sjouwen, was helemaal trots op mijn meisje
Had het echt niet verwacht!