Maar als ik dan toch kan bestellen, dan graag een bont merrieveulen zonder enige springambitie

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Chubby schreef:Ofwel zou ik af willen reizen naar het zuiden (Belgie, Frankrijk) voor een steviger hengst met veel behang. Ofwel zou ik kiezen voor DrumHij heeft best indruk gemaakt afgelopen bezoek en ik denk dat hij goed past bij Chubby..
KootMiraDrum schreef:Teuntje111 schreef:Voor Willy denk ik aan Victorio in augustus
Dat zei je me laatst ook, en van de week had je het weer over volgend jaar...... Ik zou echt een voorjaarsveulen willen hoor, lekker voorjaar en zomer met mams het land op, en meer kans op hogere temperaturen. Vergeet niet dat je bij jullie ook een aantal maanden het land niet mag gebruiken, dat is ook niet ideaal voor het veulen.
KootMiraDrum schreef:desillies schreef:Tess word definitief opnieuw gedekt door Tommie.
Avril is niet zo lelijk dat ik het niet nog een keer aandurf
Oftewel, ze is zo knap dat je het nog een keer herhaalt.......
BaiNar schreef:Voor mijn merrie dit jaar geen hengst... Even lekker genieten van veulen van dit jaar.... geen gezeul naar hengst toe.... volgend jaar kijken we wel weer verder!! Ik zou niet weten waarom ze ieder jaar drachtig zou moeten zijn!
KootMiraDrum schreef:BaiNar schreef:Voor mijn merrie dit jaar geen hengst... Even lekker genieten van veulen van dit jaar.... geen gezeul naar hengst toe.... volgend jaar kijken we wel weer verder!! Ik zou niet weten waarom ze ieder jaar drachtig zou moeten zijn!
Same here. Hoewel 't wel kriebelt hoor, maar in het belang van het lijf van mijn merrie, die in ieder geval al 3x achter elkaar flink grote veulens heeft gegeven.......
Ik zag gisteren aan de binnenkant van haar kling een grote beurse plek zitten...