Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(zo heeft stalgenootje het tenminste uitgelegd).
, maar omdat het als mogelijke optie naar voren werd gebracht
en het me dus ook wel een leuke optie als wedstrijdonderdeel leek
(omdat dit denk ik leuk is voor zowel "western" als "engels" ruiters en we dit ook vrij makkelijk kunnen "jureren") heb ik dat zinnetje er even bijgezet
ja dat zal dan denk idd Showmanship at halter zijn
Kunnen ze daar trouwens niet gewoon nederlandse woorden voor verzinnen
hihi
dus denk dat cap idd wel verplicht gesteld wordt
--> Las trouwens dat bij WRAN de lagere klassen ook met cap moeten...
of net zoals bij jocky's van die overtrekdingen
grid schreef:Poeh Chev daar vraag je me wat![]()
Organisatie is met hulp van Rijvereniging en is op verenigingsterrein (volgens mij is daar dus de regel dat je het dus niet mag betreden zonder cap uitgezonderd Z) en bij allen staat ook veiligheid vooropdus denk dat cap idd wel verplicht gesteld wordt
--> Las trouwens dat bij WRAN de lagere klassen ook met cap moeten...
Dan zou je eigenlijk een hoed moeten hebben die over cap pastof net zoals bij jocky's van die overtrekdingen
nielsd schreef:In wanroij waar een veiligheidscertificaat is mag iedereen met hoed starten. Ook de beginners!
.
Is het alleen binnen of buiten de bedoeling? Als het binnen is kan Connor niet meedoen. Buiten normaal gesproken wel mits het geen erg benauwd weer is.
, dus denk dat we er daarom dus niet onderuit kunnen om voor iedereen op terrein cap te verplichten
Wil namelijk niet dat de vereniging of locatie problemen krijgt 
als er genoeg animo is voor het onderdeel aan Halster zouden we dat kunnen organiseren, maar in Juni idd wel kans op warm/ benauwd weer 
grid schreef:Stand tot nu toe waar men voor zou kiezen:
Abdanielle --> Horsemanship + trail
Migo --> Pleasure + trail (horsemanship?)
NielsD --> Horsemanship + trail
Chev --> Alles
Karuna --> Showmanship at Halter
Gilbey --> trail
Mabellean --> alles
Vul maar aan