Sterkte ermee, niet leuk als je paardje zo'n pijn heeft.......... Gelukkig weten de artsen nu wat hem mankeert en kunnen ze hem er snel weer bovenop helpen.
Tjee... lees ik dit ineens... dat is schrikken!! Zeker voor jou Annelot!! Pff... Veel sterkte en hou je taai!! Ennuh... hij heeft alle mensen daar al om zijn hoefje gewonden?? We duimen hier voor snel herstel!!
Sterkte met je kerel en veel beterschap voor Ryon. Het is inderdaad een knapperd Wel fijn dat ze weten wat het is en er stappen genomen kunnen worden. Hopelijk doe je een oog dicht vannacht!
Ben vanochtend samen met mijn moeder even bij Ryon geweest. Ziekehuistas mee met daar in een schone onderbroek, nachtjapon..... Nee hoor, had lekker borstels mee en natuurlijk wortels!!!!!!!! Bij aankomst kijk meneer echt zo van; Jullie hier???? Wat doen jullie hier???? Ik sta toch goed zo!!! Nou leuke welkomst he. Bij binnenkomst in zijn box rook hij gelijk aan mijn mouw, ben gister bij Rohan van Lonneke geweest en dat rook hij natuurlijk. Gelijk beledigd.... Bij het tonen van de wortels werd hij toch wat geintresseerder (monster van een paard is het ook) Verder even lekker gepoetst en de tas met groetjes en beterschappen overhandigd. Jullie moeten allemaal de groeten terug hebben!!! Maandag zal ik wel horen hoe het gegaan is dus horen jullie het ook wel weer.
ahhhhhh de patient, hij ziet er happy uit, enne die vlechtjes, die zijn wel erg nieuw, heb jij die zelf opnieuw gedaan? Of is dat een pennyactie van de assistentes?