Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Wat voor creme heb je, mijn voorkeur gaat uit naar hydrokortiderm(weet overigens niet of je het zo schrijft zo spreek je het uit), dit werk heel goed en slaat vrij snel, maar is niet voor langdurig gebruik geloof hooguit 2 weken. Je geeft aan het te wassen, dan daarna goed droogmaken en vervolgens pas de creme erop, als wassen niet nodig is omdat je ze schoon kan borstelen doe dan vooral geen extra water toevoegen het komt immers van water
. Op vochtigheid eruit te trekken kun je ook een aardige hoeveelheid talkpoeder in de sok doen, wordt dan wel helemaal wit, dit trek vocht aan en als dit in de sok zit trekt het het vocht van de huid af. Ik heb ook al eens op het punt gestaan om de sokken af te scheren. Als je na een week of anderhalf geen teken van verbetering ziet zou ik wel gaan scheren, dan lijkt het me nodig voor behandeling, als je dan een scheermachine alleen door de kootholtes haalt, neem aan dat daar alleen de mok zit, moet dit voldoende zijn, kan de rest van de sokken blijven zitten 

Hij stond er nog op ingelogd.. Sorry! Volgende keer reageer ik wel weer met mijn eigen naam.

Maar wat bedoel je met binnenvetters?
die slaan alles op maar doen er niks mee, dus krijg je laagjes aan oud, onverwerkt zeer.
het heeft dus een reinigende werking. Vernon schreef:Bedankt voor de reacties!
@ KootMiraDrum, vernon is niet echt een druktemaker. We hebben een camping waar ook huifkarren komen en dan wordt hij er ook gewoon tussen gegooit. Hij heeft er tot nu toe nooit een probleem van gemaakt en mok heeft hij toen ook niet gehad. Verder tja, stal. Maar dat is ook wel een late reactie. Maarja, je weet natuurlijk nooit!Maar wat bedoel je met binnenvetters?
@ Pellie, Hoe werkt zoiets dan? En wat zijn de kosten daarvan? Duurt zoiets lang? Sorry, heb er weinig verstand van.![]()
@ Ariebren, ik denk ook wel dat het van binnenuit kan komen. Maarja, waarom zou vernon dan nu ineens ergens op reageren? Ik kan gewoon niks verzinnen waardoor dat zou kunnen komen behalve de bacterieen. Zoiezo ga ik me een beetje verdiepen in de mokthee en nog een ander middel proberen en dan zien we wel waar het strandt. In ieder geval goed dat het bij de jouwe over is!