Silas scheurt lekker door de weide zeg!
teuntje11 Is de bovenste foto jou paard?
komt het door de foto of is hij/zij zo enorm dik?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

desillies schreef:teuntje11 Is de bovenste foto jou paard?
Bovenste is Bonita. Ze is maar 1.40 hoog en heeft een mega wintervacht en een weke rug, waardoor haar buik zowiezo erg in het oog valt. Van de zomer was ze nog dikker, ze is nu inmiddels ruim 100 kilo kwijt 

Heb een bodywarmer laten borduren, hier een foto van de achterkant: Bonita, Boyan en tekst
Ik ben er echt super blij mee! Hij zit nu in de wasmachine
Hopelijk overleeftie het haha
Teuntje111 schreef:desillies schreef:teuntje11 Is de bovenste foto jou paard?
Iets minder denigrerend mag welBovenste is Bonita. Ze is maar 1.40 hoog en heeft een mega wintervacht en een weke rug, waardoor haar buik zowiezo erg in het oog valt. Van de zomer was ze nog dikker, ze is nu inmiddels ruim 100 kilo kwijt

)
Ik ben ook heel niet boos hoor haha
Was juist zo trots dat ze zoveel al kwijt is, want ze wordt van de lucht al dik..

Er moet nog 1 klein stukje dak op, hij had net te weinig. Maar ja de rest hangt en staat. Er zijn mooie hooiruiven en er komen er nog 2 buiten bij. Verder is een stuk apart voor ons, staan de kids lekker veilig en er is een hokje voor de geiten. Helemaal top dus 

De 2e in rang, Okkie (ruin) mocht erbij staan en ook de 2 veulens.

dadelijk krijgt ze een tweeling.

LSZT schreef:grrr: Mirthe heeft een dikke buik vergeleken met Qannick van Tinkermuts.dadelijk krijgt ze een tweeling.
(misschien is ze ook wel een beetje dik van het vele hooi! Nu ik zo kijk heeft Banbay eigenlijk ook wel een beetje een zwangerschapsbuikje... grinnik)

Citaat:(misschien is ze ook wel een beetje dik van het vele hooi! Nu ik zo kijk heeft Banbay eigenlijk ook wel een beetje een zwangerschapsbuikje... grinnik)

Beide niet in een heel fotogenieke bui, dus ze staan er een beetje sullig op
niet dat het hem ook maar iets intresseerd hoor hij vind alles best, het is net zo'n sul als dat ie eruit ziet op de foto hier bovenaan de pagina
en nee mensen, hij is niet aan de wiet

desillies schreef:Givano heeft een lief smoeltje, wie is zijn vader?
Macho glimt als een spiegel zeg, Maurits ook trouwens![]()
Mooie merrie die Rhona!
Morgen nieuwe foto's van Tom, we hebben een halsband met 5 grote kerstbellen voor hem geknutseld en daar moet ie mee op de foto natuurlijkniet dat het hem ook maar iets intresseerd hoor hij vind alles best, het is net zo'n sul als dat ie eruit ziet op de foto hier bovenaan de pagina
en nee mensen, hij is niet aan de wiet