[TI] zadel zoeken helpppppp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Re: zadel zoeken helpppppp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 01:56

ik zag een gezocht topic op EA, vraag me toch echt af waarom je nu al een zadel wilt want over een jaar is ze immers nog breder en zal dit niet meer passen? Lachen

Kingsley2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 15:39

Hoi

Ik hoop dat ik haar morgen zie, en dan hoop ik dat ze een antwoord heeft voor je. ik ben benieuwd! Knipoog Pling
xxmayleexx schreef:
Kingsley2 schreef:
Oja je kan ook even op de site van harry horse kijken, er staan alleen helaas geen prijzen bij. Maar ik kan informeren bij ons staat een meisje op stal die werkt bij harry horse zij ontwerpt en doet nog veel meer dingen. Zij kan wel kijken welke winkels er harry horse verkopen.

groetjes

kun jij eens navragen of je bij het synthetisch dressuurzadel van Harry's horse de beugelriemen onder de lappen kunt bevestigen?/

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 17:35

Heb inmiddels een boommeter gekocht op bokt.....
zo kan ik vanaf dat ze 3 is elke 3 maanden meten en ben ik van het hele gedoe af met zadelmakers en winkel die moeten komen.....

Bedankt voor de reacties

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 11:57

ik hoop het voor je Ja als je nu al denkt dat ze de wijde of extra wijde boommaat heeft, dan is ze daar misschien tegen haar 3e jaar wel uit en ben je nog op zadelmakers aangewezen om de bomen op maat te laten maken. tenzij je idd voor boomloos kiest.

in ieder geval succes, ik ben wel benieuwd wat de ontwikkelingen zijn in de komende maanden. hou je ons op de hoogte?

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 21:53

Pellie schreef:
ik hoop het voor je Ja als je nu al denkt dat ze de wijde of extra wijde boommaat heeft, dan is ze daar misschien tegen haar 3e jaar wel uit en ben je nog op zadelmakers aangewezen om de bomen op maat te laten maken. tenzij je idd voor boomloos kiest.

in ieder geval succes, ik ben wel benieuwd wat de ontwikkelingen zijn in de komende maanden. hou je ons op de hoogte?

ze heeft een behoorlijke brede rug vandaar....