Wat een werk die opening haha leuk hoor!!!en wat gingen jullie harrrrrd op het eind af! wow!Hier weer een verse plek
Jaja Chev.. Als we nu het statje niet halen met ons oude topic, daar is vandaag vast het meeste in gepost!
Maar goed, Leon had even wat bedacht over de CD. Hij maakt een lijstje met nummers en iedereen mag stemmen wat er op komt en ik brand de CD..
Goedemorgen allemaal....Tjee..... Wat hebben jullie gebept zeg gisteravond! Hele leuke opening Rommulus....
Meld me ook en de vorige topics zijn volledig langs me heen gegaan, maar toen had ik nog geen harige, sokkerige vlekkenpoets op stal staan, dus ik hoop dat jullie het mij kunnen vergeven????*kijkt zielugh*
Huh, heb ik gisteravond zoveel gemist"????? Goed gedaan Deborah!!! Nog een dagje werken en dan WEEKEND!!!!
Goedemoregn allemaal,Welkom Barmat de meesten kennen je al maar zou je jou en jou 'vlekken' paard nog even willen voorstellen
Ja echt leuk Moeten we even een ding samen stellen met oude liedjes, een lijst.Maar die ging volgens mij Leon in elkaar knutsellen.
ok super!*gaat even choco broodjes eten *Op dit moment ligt mijn opa onder het mes, hij krijgt een shunt in een bloedvat. We gaan straks even bij hem langs.