[TI] Tinkerland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: Tinkerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:19

Volgens mij wel ja. Die tinker met de korte manen.. hoe heette hij ook alweer.. Blitz ofzo.

Frats

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 13:55

Bestaat er dan nog wel een blad alleen over tinkers? Al was het dan maar een kwartaalblad ofzo?!

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 14:38

ja Blizz, is van Dapperdier@bokt dacht ik.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 14:58

Alleen Signe (dapperdier) nog maar?
Nuage niet meer?

Eerder was de een na de ander 'schrijver' voor Tinkerland hier op bokt...

Frats, de Battie en de Cobstukken heb je ook nog Lachen

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 15:00

Frats schreef:
Bestaat er dan nog wel een blad alleen over tinkers? Al was het dan maar een kwartaalblad ofzo?!

Alleen de stamboekbladen.

Ik krijg nog tot dec 2007 de bladen en dan is mijn lidmaatschap stop.
Ik las ze eigenlijk toch al weinig (vandaar dat ik niet heb gelezen dat het blad veranderd wordt, want dat staat erin volgens de mail), maar alleen omdat het echt een Tinkerblad was heb ik het gehouden.
Vandaar dat ik nu opzeg.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:41

Nee ik schrijf al een tijdje niet meer voor Tinkerland, wist dit ook niet. Maar de reden waarom ik gestopt ben komt wel een beetje overeen met wat Rob zegt... ik wist echt van gekheid niet meer waár we het over moesten hebben!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:43

Ach je kan dan in elk geval zeggen dat jullie alles geprobeerd hebben Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 13:06

Hmm.. Ik ga nog niet opzeggen, ben net een paar maanden lid.. Tong uitsteken
Dus ik zeg volgend jaar wel op.. Heeft meer nut!

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 14:54

Ik schrijf ook zu nu en dan wat voor Tinkerland......
Ik vind het ook jammer dat het blad nu niet alleen over tinkers en aanverwante dingen gaat...maar ik wacht het eerst maar eens even af.. wie weet valt het allemaal wel mee (alhoewel ik niet zit te wachten op verhalen over katten en honden etc, hoewel we thuis ook genoeg van deze dieren hebben!).
Juist een blad alleen over tinkers vond ik zo leuk.....is het geen optie (ben ik wel laat mee) om het blad eens per kwartaal uit te brengen..en dan alleen tinkerzaken?

groetjes,

Jacqueline

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 07:57

Ik heb de eerste vernieuwde Tinkerland binnen en ik vind er dus niks aan.. Er staan gewoon arabieren in.. Rolleyes
Zoals ik al dacht vind mijn moeder het wel leuk, dus zij neemt mijn abbonement over..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:00

Ik heb em ook binnen, een paar dagen geleden. Ik vind er ook niks meer aan Had em binnen 5 minuten uit.
Ligt het aan mij, of zijn er nog evenveel, of zelfs meer advertenties dan normaal?? Er werd toch gezegd dat er minder reclame in zou staan...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:37

Ik vind het wel een beetje tegenvallen, heel veel reclame, na 2x heb ik het wel gezien hoor...
Het word tijd dat ik opzeg...

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:41

Ik heb ook opgezegd inderdaad Ja Gelukkig loopt mn abonnement tot oktober, dus dat komt mooi uit.

Ben benieuwd of er weer een nieuw blad gaat komen, alleen over tinkers..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:54

Het blad is gewoon een en al reclame Nagelbijten / Gniffelen

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 14:05

Ik ben er ook niet over te spreken en vind het heel jammer, dat er nu geen echt Tinkerblad meer is, buiten de stamboekbladen.
Helaas, maar jammer.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 14:14

Misschien moeten we er zelf maar eentje gaan drukken, een bokt-tinker-blad Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:26

Er stond trouwens ook een advertentie, ik dacht van Killarney, 2x in..
Dat zijn ook weer 2 volle A4tjes, denk ik dan.. Hoe krijg je een blad gauw vol.. Rolleyes

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:19

Nou, ik heb het even met de oude Tinkerland vergeleken en het zijn net zoveel advertenties als in het oude blad alleen is dit blad dikker dus naar verhouding meer artikelen en naar verhouding dus JUIST MINDER advertenties.
En ik vind het een supermooi blad! Dat is er echt op vooruit gegaan. Eindelijk eens wat meer te lezen. Inderdaad niet zo heel veel over Tinkers. Ik heb dus een mailtje naar de redactie gestuurd. Of ze toch wat meer over Tinkers kunnen doen. Dat kunnen jullie natuurlijk ook doen, inplaats van opzeggen. Of je zegt toch op, moet je zelf weten. Ik blijf lekker lid. Ik vind het gewoon een heel mooi blad geworden. En er zijn vast wel meer mensen die er zo over denken.

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:34

En ik heb een mailtje terugontvangen van de redaktie. Volgende maand een paar supermooie artikelen over......... jawel. Tinkers. Lopen al die opzeggers dus mooi mis. Ha, ha, ha.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:38

sandratien schreef:
En ik heb een mailtje terugontvangen van de redaktie. Volgende maand een paar supermooie artikelen over......... jawel. Tinkers. Lopen al die opzeggers dus mooi mis. Ha, ha, ha.

Das niet waar, want ik heb ook opgezegt maar krijg nog de bladen tot januari!

Wie het laats lacht, lacht het best Haha!

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:55

Dan lees je ze toch nog, die verhalen over die Tinkers. Wie weet neem je snel weer een abonnement joh. Ik denk trouwens dat ik wel weet waar het inzit, dat jij het niet zo leuk vindt en ik wel. Ik zie dat je net bent geslaagd voor je MBO, dan wil je over andere dingen lezen dan ik. Ik ben namelijk al een oude taart, bijna oma. En ik vind al die artikelen juist hartstikke leuk, dat zal het zijn denk ik.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:57

Heb hem ook ontvangen en gelezen. Vind het er kwalitatief wel enorm op vooruit gegaan. De artikelen vind ik ook niet verkeerd. Het is nu eenmaal erg moeilijk om alleen maar over tinkers te schrijven en al die pennymeisjes verhalen was ik ook wel zat.
Wacht het nu nog even af. Die tinkermelkerij vond ik een erg leuk artikel en die van de arabieren ook.
Ik vind het belangrijk dat het een blad blijft voor recreanten en hobbymensen.... Bit heb ik wel opgezegd. Vind dat echt een blad voor dressuurmiepen... En ook met een berg advertenties erin. Daar "leeft" zo'n blad nu eenmaal van.

Moet zeggen dat dit eerste blad van het nieuwe "Tinkerland" mij niet tegen viel hoor!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:04

sandratien schreef:
Dan lees je ze toch nog, die verhalen over die Tinkers. Wie weet neem je snel weer een abonnement joh. Ik denk trouwens dat ik wel weet waar het inzit, dat jij het niet zo leuk vindt en ik wel. Ik zie dat je net bent geslaagd voor je MBO, dan wil je over andere dingen lezen dan ik. Ik ben namelijk al een oude taart, bijna oma. En ik vind al die artikelen juist hartstikke leuk, dat zal het zijn denk ik.

Ik vind de artikelen zeker niet verkeerd, als je er geintereseerd bent! Ik zelf hou niet van arabieren, en was dus ook niet lid geworden voor de arabieren. Ik was lid omdat het een tinkerblad is. We hebben hem afgezegt omdat ik onderhand van meerdere bladen lid ben, die ik net als deze met plezier lees, en er dus ergens wat opezegt moest worden.

Mijn leeftijd heeft er niets mee te maken Tong uitsteken , ik ben bijna 19, maar lees net zo graag stukjes voor oude taarten hoor Knipoog

Verder wens ik de Horse en Country live gewoon heel veel plezier, want het blad is inderdaad heel erg vooruit gegaan!
Alleen jammer van de advertenties, maar zoals eerder hier vermeld, leeft zo een blad daar inderdaad voor.

Gr.

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:16

Ik lees ook graag stukjes speciaal voor jongeren. Maar het is dus niet om het blad zelf dat je hebt opgezegd. Dan had ik dat verkeerd begrepen. Sorry. Het is wel zo dat al die bladen een smak geld kosten. Ik had ook de nodige lidmaatschappen en heb ook van allles opgezegd. Het is zo duur allemaal. Maar de Horse & Country life mag nog even blijven wat mij betreft, als ze zo doorgaan tenminste. Ik kijk nu al uit naar het volgende nummer.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:41

Ik ben nu eigenlijk wel heel benieuwd hoe het er nu uitziet Haha!