Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
berk schreef:ik zie het al comanche, hij ziert er mooier uit op jouw foto's dan op de foto bij het ICS
ja da's comanche --> zie dat best vaak dat ze niet op hun mooist op de ICS site staan
wel jammer af en toe maar snap ook niet dat eigenaren dan geen betere foto sturen, want dat wordt zo veranderd
maarja in het echt zijn ze vaak ook weer anders dan op foto
was ik alweer vergeten
tinkerfan555 schreef:Ik ben er vorig jaar geweest met mijn Tinker en ik moet zeggen, ik vond het niet leuk, alleen het springen, bij de dressuur wonnen alle friezen, niet echt eerlijk...
Het ging bij mij super en me pony liep goed en ik had niet eens mijn punten...
Maar ik vond het dus niet zo leuk, nah, wel leuk, maar niet eerlijk...alle friezen hadden gewonnen in elke klasse, dat was wel jammer, maar het springen is wel de moeite waard!
want we zijn allemaal geen friezenrijders........
Evelyne79 schreef:tinkerfan555 schreef:Ik ben er vorig jaar geweest met mijn Tinker en ik moet zeggen, ik vond het niet leuk, alleen het springen, bij de dressuur wonnen alle friezen, niet echt eerlijk...
Het ging bij mij super en me pony liep goed en ik had niet eens mijn punten...
Maar ik vond het dus niet zo leuk, nah, wel leuk, maar niet eerlijk...alle friezen hadden gewonnen in elke klasse, dat was wel jammer, maar het springen is wel de moeite waard!
echt waar joh?
dat is me helemaal niet opgevallen? (zit zelf in de organisatie)
reed je in de knhs ring of in de recreatiering?
we moeten de juryleden nog regelen en waarschijnlijk worden het andere ivm de reisafstand.
maar dat moeten we nog even bekijken.
als je op of aanmerkingen over de wedstrijd hebt dan horen wij dat graag, dan kunnen we kijken of we het jaar erop op dingen moeten letten.
dat alle friezen wonnen lag absoluut niet aan de organisatiewant we zijn allemaal geen friezenrijders........
![]()
Tips en ideeen zijn natuurlijk altijd welkom, die horen we zelfs graag.
Eventueel kan dat natuurlijk ook via pb.
Doe je dit jaar wel weer mee met je tinker?
Misschien doe ik dit jaar zelf ook mee met een tinker, maar dat moet ik nog even bekijken hoe alles gaat verlopen.
Tinker die ik nu rijd is net onder het zadel.

je ziet me vanzelf voorbij marcheren, of vliegen (zoals vorig jaar, van de trailer naar de ring, met 2 man sterk aan de hand vast houden
??
Suzanne vd schreef:@ Rais: Schiet je ook een paar plaatjes van mijje ziet me vanzelf voorbij marcheren, of vliegen (zoals vorig jaar, van de trailer naar de ring, met 2 man sterk aan de hand vast houden
??
Ik ga hoogstwaarschijnlijk toch niet... het is best een eind voor 1 proefje en week ervoor is tinkermatch in Drunen en daar wil ik absoluut heen 
Suzanne vd schreef:@ Rais: Schiet je ook een paar plaatjes van mijje ziet me vanzelf voorbij marcheren, of vliegen (zoals vorig jaar, van de trailer naar de ring, met 2 man sterk aan de hand vast houden
??
@Tinkerfan555: Of alle friezen vorig jaar wonnen? Ik was 3e met mijn tinker! ok wel geen 1e maar wel bij de 1e 3!
Enne vorig jaar waren er een stuk of 4-5 hoor!
Dit jaar doe ik ook weer mee dus in ieder geval is er 1 tinker zeker aanwezig! Als we nu met heel veel tinkers komen, kunnen we de friezen er uit rijden

) ik denk 70... maar..kan je ook springen voor winstpunten? tinkerfan555 schreef:Ik doe denk ik toch wel mee, heb me moeder weten over te halen, ik doe mee voor winstpunten in de dressuur en springen 60/70/80 (denk er nog over na, vorig jaar was het namelijk een ramp, hij wou niet springen) ik denk 70... maar..kan je ook springen voor winstpunten?

tinkerfan555 schreef:Ik wou meedoen, maar ik heb het laten vallen voor de sgw wedstrijd in huissen.....
Maargoed, volgend jaar dan maar weer...
Evelyne79 schreef:tinkerfan555 schreef:Ik wou meedoen, maar ik heb het laten vallen voor de sgw wedstrijd in huissen.....
Maargoed, volgend jaar dan maar weer...
he jammer zeg. we kunnen je ook niet meer overhalen?

tinkerfan555 schreef:Ik doe toch wel mee!![]()
De wedstrijd is op andere dag![]()
Ik doe dressuur B en Springen 80cm.

...en ik ben dan ook pas laat in de middag thuis...