[TI] koudbloedwedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: koudbloedwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 22:23

ik zie het al comanche, hij ziert er mooier uit op jouw foto's dan op de foto bij het ICS

mari28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:27

Ik heb sinds kort ook een tinker. Ik heb nog geen wedstrijdervaring, heb eigenlijk alleen maar recreatief gereden. Vorig jaar ben ik naar het evenement komen kijken; was helemaal onder de indruk vd paardjes en de gezelligheid rondom. Wil dit jaar eigenlijk meedoen; misschien een domme vraag: Heb ik een wedstrijdstartkaart nodig, zoals op andere concoursen?? Heb al even op de site van het evenement gekeken, maar kon het zo gauw niet vinden.

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:41

Volgens mij was het zowel officieel (dus met startkaart e.d.) en inofficieel (zonder startkaart e.d.) maar dat weet ik niet meer helemaal zeker dacht dat ik dat ergens gelezen had.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:35

je kunt zowel met als zonder startkaart starten.
Het evenement heeft de nadruk op recreatie dus dat iedereen mee kan doen, daarnaast bieden we voor de knhs-ruiters de mogelijkheid om de dressuur voor punten te rijden.
springen is niet mogelijk voor officiele punten.
Geef je lekker op en doe gezellig mee.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 23:38

berk schreef:
ik zie het al comanche, hij ziert er mooier uit op jouw foto's dan op de foto bij het ICS

Haha! ja da's comanche --> zie dat best vaak dat ze niet op hun mooist op de ICS site staan Scheve mond wel jammer af en toe maar snap ook niet dat eigenaren dan geen betere foto sturen, want dat wordt zo veranderd Ja maarja in het echt zijn ze vaak ook weer anders dan op foto Knipoog

Hé is er ook springen Cool was ik alweer vergeten Bloos

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:59

Ik ben er vorig jaar geweest met mijn Tinker en ik moet zeggen, ik vond het niet leuk, alleen het springen, bij de dressuur wonnen alle friezen, niet echt eerlijk...
Het ging bij mij super en me pony liep goed en ik had niet eens mijn punten...
Maar ik vond het dus niet zo leuk, nah, wel leuk, maar niet eerlijk...alle friezen hadden gewonnen in elke klasse, dat was wel jammer, maar het springen is wel de moeite waard! Clown

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:06

tinkerfan555 schreef:
Ik ben er vorig jaar geweest met mijn Tinker en ik moet zeggen, ik vond het niet leuk, alleen het springen, bij de dressuur wonnen alle friezen, niet echt eerlijk...
Maar ik vond het dus niet zo leuk, nah, wel leuk, maar niet eerlijk...alle friezen hadden gewonnen in elke klasse, dat was wel jammer, maar het springen is wel de moeite waard! Clown

echt waar joh?
dat is me helemaal niet opgevallen? (zit zelf in de organisatie)
reed je in de knhs ring of in de recreatiering?
we moeten de juryleden nog regelen en waarschijnlijk worden het andere ivm de reisafstand.
maar dat moeten we nog even bekijken.
als je op of aanmerkingen over de wedstrijd hebt dan horen wij dat graag, dan kunnen we kijken of we het jaar erop op dingen moeten letten.
dat alle friezen wonnen lag absoluut niet aan de organisatie Verward want we zijn allemaal geen friezenrijders........ Clown
Tips en ideeen zijn natuurlijk altijd welkom, die horen we zelfs graag.
Eventueel kan dat natuurlijk ook via pb.
Doe je dit jaar wel weer mee met je tinker?
Misschien doe ik dit jaar zelf ook mee met een tinker, maar dat moet ik nog even bekijken hoe alles gaat verlopen.
Tinker die ik nu rijd is net onder het zadel.

XXgalaxyXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:24

weet iemand ook of er koudbloedwedstrijden in zuid limburg zijn. en moet je dan in bezit zijn van een startskaart en zo?

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:33

Ik doe niet mee, heb geen vervoer. Maar kom zeker kijken. Stalgenootje rijdt mee haar haflingers eentje in de M1 en de ander in de Z2. Heb er erg veel zin in, en hoop leuke plaatjes te kunnen schieten.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 07:21

Evelyne79 schreef:
tinkerfan555 schreef:

echt waar joh?
dat is me helemaal niet opgevallen? (zit zelf in de organisatie)
reed je in de knhs ring of in de recreatiering?
we moeten de juryleden nog regelen en waarschijnlijk worden het andere ivm de reisafstand.
maar dat moeten we nog even bekijken.
als je op of aanmerkingen over de wedstrijd hebt dan horen wij dat graag, dan kunnen we kijken of we het jaar erop op dingen moeten letten.
dat alle friezen wonnen lag absoluut niet aan de organisatie Verward want we zijn allemaal geen friezenrijders........ Clown
Tips en ideeen zijn natuurlijk altijd welkom, die horen we zelfs graag.
Eventueel kan dat natuurlijk ook via pb.
Doe je dit jaar wel weer mee met je tinker?
Misschien doe ik dit jaar zelf ook mee met een tinker, maar dat moet ik nog even bekijken hoe alles gaat verlopen.
Tinker die ik nu rijd is net onder het zadel.

Het zou wel leuk zijn als er meerdere Tinkers meedoen, vorig jaar waren er maar 2...Boos!
Het springen is wel leuk, dus ik denk dat ik alleen springen doe...of mischien weer voor Wp's dressuur..
Springen doe ik denk iets van 70/80 cm

4leafclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:57

@ Rais: Schiet je ook een paar plaatjes van mij Bloos je ziet me vanzelf voorbij marcheren, of vliegen (zoals vorig jaar, van de trailer naar de ring, met 2 man sterk aan de hand vast houden Haha! ??
@Tinkerfan555: Of alle friezen vorig jaar wonnen? Ik was 3e met mijn tinker! ok wel geen 1e maar wel bij de 1e 3!
Enne vorig jaar waren er een stuk of 4-5 hoor!

Dit jaar doe ik ook weer mee dus in ieder geval is er 1 tinker zeker aanwezig! Als we nu met heel veel tinkers komen, kunnen we de friezen er uit rijden Haha!

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:21

Suzanne vd schreef:
@ Rais: Schiet je ook een paar plaatjes van mij Bloos je ziet me vanzelf voorbij marcheren, of vliegen (zoals vorig jaar, van de trailer naar de ring, met 2 man sterk aan de hand vast houden Haha! ??

Tuurlijk ga ik proberen plaatjes van je te schieten, waaraan doe je mee dressuur/Springen? Als de startijden bekend zijn kan je ze me het beste even PBen hoe laat je moet rijden. Als je me verder nog een foto van jou en/of je paard PBt gaat het denk ik nog een stuk makkelijker om je te herkennen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:07

Bloos Ik ga hoogstwaarschijnlijk toch niet... het is best een eind voor 1 proefje en week ervoor is tinkermatch in Drunen en daar wil ik absoluut heen *LOL*

Vast veel plezier iedereen Doei!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:16

Suzanne vd schreef:
@Tinkerfan555: Of alle friezen vorig jaar wonnen? Ik was 3e met mijn tinker! ok wel geen 1e maar wel bij de 1e 3!
Enne vorig jaar waren er een stuk of 4-5 hoor!

Dit jaar doe ik ook weer mee dus in ieder geval is er 1 tinker zeker aanwezig! Als we nu met heel veel tinkers komen, kunnen we de friezen er uit rijden Haha!

He, dan ken ik jou denk!
Ik heb nog met je gepraat Lachen
Wist je nog? ik was die met die non-bonte Tong uitsteken

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:17

Ik doe denk ik toch wel mee, heb me moeder weten over te halen, ik doe mee voor winstpunten in de dressuur en springen 60/70/80 (denk er nog over na, vorig jaar was het namelijk een ramp, hij wou niet springen Vork) ik denk 70... maar..kan je ook springen voor winstpunten?

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:16

tinkerfan555 schreef:
Ik doe denk ik toch wel mee, heb me moeder weten over te halen, ik doe mee voor winstpunten in de dressuur en springen 60/70/80 (denk er nog over na, vorig jaar was het namelijk een ramp, hij wou niet springen Vork) ik denk 70... maar..kan je ook springen voor winstpunten?

springen kan niet voor winstpunten dat is puur recreatief, dressuur kan voor knhs of recreatief.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:04

Jammer maar springen is altijd leuk, zowel voor punten als recreatief, maar ik doe wel mee voor KNHS dressuur Lachen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:47

Ik wou meedoen, maar ik heb het laten vallen voor de sgw wedstrijd in huissen.....Bloos
Maargoed, volgend jaar dan maar weer...Lachen

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:57

tinkerfan555 schreef:
Ik wou meedoen, maar ik heb het laten vallen voor de sgw wedstrijd in huissen.....Bloos

he jammer zeg. we kunnen je ook niet meer overhalen?
Haha!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:59

Evelyne79 schreef:
tinkerfan555 schreef:

he jammer zeg. we kunnen je ook niet meer overhalen?
Haha!

Nee..helaas ff niet...maar volgend jaar ben ik zeker wel weer van de partij! dan zijn we verder en laten we jullie een poepie ruiken! Vork
Ik vind Cross gewoon erg leuk Tong uitsteken

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:37

Ik doe toch wel mee! Haha!
De wedstrijd is op andere dag Haha!

Ik doe dressuur B en Springen 80cm.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:42

tinkerfan555 schreef:
Ik doe toch wel mee! Haha!
De wedstrijd is op andere dag Haha!

Ik doe dressuur B en Springen 80cm.

Gezellig, Haha!
tot 8 september!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:43

Ja zeker!
Doen er meer Tinkers mee? Haha!
Vink wel leuk Lachen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 21:17

Oke, ik baal...
Ik heb 7 op 8 september een 24-uurswedstrijd (de hele nacht wakker blijven en dan rijden, springen,dressuur spelletjes enz.)...dan ben ik 8 september helemaal stuk Slapen ...en ik ben dan ook pas laat in de middag thuis... Boos!
Helaas...

verasjouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 12:22

cool lijkt me leuk om aan mee te doen maar ik denk niet dat ik dat doe
ik ben pas 11 dus Haha!
maar ik wist niet dat het bestond Vingers aflikken