[TI] Maantop vraagje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sidney

Re: Maantop vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 16:58

tamlin heeft ook maar en klein plukje...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 12:02

flettie schreef:
Maar.... menig warmbloedbezitter is desondanks danig jaloers op de maantop van Fayette Clown

Haha! Ja ik zit ook soms te klagen over Sayla's voorpluk omdat die dus in verhouding met haar manen maar kort en dun is Bloos idd hier ook lekker veel naar voren kammen zodat t nog iets lijkt Clown

maar idd stalgenootjes hebben dan echt zoiets van Rolleyes Wow! pardon ... dat is echt VEEL voorpluk moet je maar naar mijne kijken --> en die heeft dan echt 1 sprietje (nog minder dan 1 uiteinde van een vlecht Nagelbijten / Gniffelen)

Zal idd in de genen zitten *LOL* en verder zal t bij Say ook komen door halster Verdrietig --> mag helaas niet zonder halster buiten van pensionhouder Scheve mond ... enige nadeel... --> alhoewel ze trouwens op ander stal dus wel altijd zonder halster stond en toen was t ook niet veel meer

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 12:14

Citaat:
maar idd stalgenootjes hebben dan echt zoiets van Rolleyes Wow! pardon ... dat is echt VEEL voorpluk moet je maar naar mijne kijken --> en die heeft dan echt 1 sprietje (nog minder dan 1 uiteinde van een vlecht Nagelbijten / Gniffelen)

Haha! datene sprietje word dan ook zorvuldig of bij geknipt of beschermd tegen iedere kam die maar in de buurd durft te komen Haha!

mensen waren al jaloers op de voorpluk van mijn andere ponny
http://www.mijnalbum.nl/Foto=NIHF6K3L

veel hier hebben die van sil nog niet gezien maar ik gok dat ze daar ook wel van zullen kwijlen
http://www.mijnalbum.nl/Foto=J4VDVZJF

Haha! beide ponnys zijn opgegroeid zonder al te veel hoofdstel gepruts ed
de verzorgster werd soms volgens mij wel een beetje vlauw van me als ik weer aan het piepen was " voorzichtig met het hoofdstel en zijn voorpluk he !!!!! " Haha!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 12:55

Mijne heeft op de plek waar het halster zit een wat korter plukje, heeft toch te lijden van aan en af doen. De rest is gewoon de lengte wat het is.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 13:04