Ja
lijkt me echt super, met een groepje gaan!
op de site staat er een stukje over wat je er allemaal gaat doen:
Zomerkampen
Zomerponykamp op tinkers, fjorden en haflingers!
Voor degene die ons nog niet kennen, de Tinkerboerderij is een gezellige recreatiestal waar plezier voor dier en mens bovenaan staan. Voor ons geen gouden stallen maar eerlijk en puur paarden plezier.
We zitten in een prachtige bosrijke omgeving en daar gaan we lekker veel in rijden.
WAT WE ONGEVEER GAAN DOEN OP EEN KAMP
Ok, ik ga niet alles verklappen, maar hier enkele dingen die we onder andere gaan doen; bosritten, caroussel, springles, voltige en huifkartocht en bovenal heerlijk bezig zijn met paarden. Maar we gaan ook zwemmen en misschien nemen we dan zelfs de paarden mee! Ook gaan we een bezoekje brengen aan een heuse paardenmelkerij met wel meer dan 250 paarden! Je ziet het, we gaan lekker lol maken met z'n allen!
BEGINNERS OF GEVORDERDEN
De kampen zijn ingedeeld voor alleen gevorderden. Met gevorderd bedoelen we dat je stap, draf en galop moet kunnen beheersen en we je niet verliezen in het bos! Onze kampen bestaan uit minimaal 6- en maximaal 16 kinderen; en wil je met een groepje vriendinnen komen dan is dat natuurlijk ook gezellig.
Voor alle kampen geld aankomst tijd maandag ochtend 10.00 uur en vertrek donderdag middag om 17.00 uur.
Alle kampen van de TinkerBoerdrij zijn sowieso geschikt voor kinderen van tussen de 8- en 18 jaar. Heb je een andere leeftijd, maar wil je wel graag komen, bel dan even en dan kunnen we in gezamenlijk overleg bekijken of het kamp voor je geschikt is of niet.
heb al eerder een e-mail gestuurd naar robin. de eigenaar. het e-mail adres taat op de site ( http://www.tinkerboerderij.nl )
Daar heb ik ook het aantal dagen (5) en de kosten (€150,-) gevraagt.
Zij wilden wel een speciale week maken voor 16 jaar en ouder. ze zeiden ongeveer 16-20 maar 1 of 2 jaartjes ouder maakt dan natuurlijk ook niet uit