[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biancaa

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 17:01

Jaaaa ik ben ook van de partij, hoop dat het niet zo druk wordt als in de HK en dat hij hier blijft. Ik ben altijd zo bang dat ze hem dalijk weer gaan verplaatsen omdat er teveel wordt gechat...

Veulen voelen is gaaffff, als ik bij Noa onderaan haar buik ga drukken wordt hij altijd wakker en gaat terug duwen. Heerlijk gevoel, ik hoop zo dat het nu wel goed gaat en dat ik eindelijk ook eens een rondhuppelend veulen mag krijgen (nou ja noa dan)

Sita wat een leuk stel samen, staat erg goed hoor!

Joyy 1m30 pffff Noa springt net 20 cm en dan nog schopt ze het balkje eraf, maar die gaat ook minder hoog met die buik van haar hihihi.

Frenia ik hoop voor je dat je dit jaar wel een rustig veulen hebt, ach is toch ook wel weer leuk als het veulen een beetje eigenwijs is Knipoog

tinkerjte veel plezier met de vrijheidsdressuur. Hopen dat D-Jay het gaat snappen.

Ik ga vandaag niet naar Noa toe, ben zo moe. Vandaag een gesprek gehad met mijn manager over weer beginnen. Ze kwam gelijk met een voorstel om volgende week 2 dagen en dan de week erna 3 dagen te gaan werken (wel halve dagen hoor) als ik eraan denk, dan ben ik al uitgeteld en sta ik op huilen omdat ik bang ben dat ik het niet aankan Boos!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 17:04

@Biancaa je kan het altijd proberen nee heb je ja kun je krijgen
als je het niet probeert weet je het nooit voor het zelfde geld gaat het harstikke goed
sucses

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 17:07

tamlin schreef:
Zo leuk hierzo..
Echt vet hoog 1.30 man... Mijne weigert altijd..

Hopelijk gaat dit topic niet zo snel als de andere..
Want als je dan een dagje niet op bokt bent geweest moet je algouw 3 pagina's bijlezen..

Groetjes Sidney.

Wel 3 pagina's.. Clown Maar goed dat je niet bij de Zeeuwen in de HK zit dan.. Daar is 25 blz per dag niks.. Vork

Bianca.. Je kan het altijd proberen.. Je zal toch ooit weer moeten beginnen.. Begin gewoon met 2 halve dagen.. Ik weet niet welke dagen? Maar bv Dinsdag en Donderdag. Dat moet best kunnen, ik weet niet watvoor werk je doet? Maar zo ben ik ook begonnen toen ik pas beter was.. Lachen Ik heb namelijk zware pheiffer met de kenmerken van ME gehad..

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 17:12

@sita ik heb dus ME, al vanaf mijn 17e, daar komt een flinke depressie met Post traumatisch Stress syndroom bij, dus tel uit je winst Boos! Ik ga wel weer gewoon beginnen, ik zie wel waar het schip strand, doe gewoon mijn best, meer kan ik niet doen Lachen
Ik werk in de thuiszorg, normaal in de wijk als verzorgende, maar nu dus op kantoor en dat is echt ontzettend hectisch, 2 telefoons die elke keer afgaan en zo fijn allebei tegelijkertijd, dus dat vind ik minder. Maar komt wel goed Lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 17:12

*meld zich ook* Doei!
Moeten we hier niet ook zo hard gaan als op TP he Knipoog

Ik heb hier helaas nog geen beebjes gevoeld hoor maar Kaylen heb ik eigelijk ook nooit gevoeld...

frenia; kickboxer Haha! hier mag wel wat meer power in de beebjes zitten, ik twijfel nog steeds omdat ik niks voel..

joyy; 1.30 Bloos! durf ik niet hoor (sterker nog, ik heb nog nooit met Shak of Darlah gesprongen)

Sita_ leuk stel!

Zo, kga zo ook maar eens bij de dames kijken, dat schiet er helaas steeds vaker bij in Verdrietig
Overigens heb ik besloten aan het eind van dit jaar te stoppen met m'n opleiding (Bloemsierkunst) en te gaan werken. Zal straks wel eventjes wennen zijn. Hopelijk heb ik dan nog wel tijd voor m'n dames..

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 17:17

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 17:31

nee dat is wel al een verhaal op zich pfff lekkere pech dus Boos! Ik zou dat geld dan toch liever steken in een 2e handsje, deze eerst laten keuren door de anwb en dan pas aankopen Lachen Ik heb nu een 2e hands mondeo voor 1450 euro. Er kwam helaas ook een reparatie aan van 500 euro, maar dan was ie nog maar 1950 euro, ik rij er stad en land mee af, dus ben er heel blij mee *LOL* succes in ieder geval met een ander autootje of met deze... (misschien dat je er bij de sloop nog iets voor krijgt?)

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 17:33

we zullen zien wat we er mee gaan doen ik hoop in iedergeval niet weer auto loos te worden

resdiray

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 17:48

hallo,

las dat er toch een kletstopic geopend is, leuk leuk.
Ik zal ook dagelijks langskomen. Gezellie.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 18:02

En hier meld zich nog een haha,

zal het proberen bij te houden hiero.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 18:10

Ik doe ook gezellig mee! Leuk! En nu maar hopen dat het niet zo heel erg snel gaat Haha! . Anders kan ik het echt niet bijhouden.

Ik heb het beebje van Anouk ook flink zien bewegen (wat kan je daar blij om zijn Tong uitsteken ). Hij/zij is soms flink aan het trappelen, dus ik verwacht wel een druk veulen straks.

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 18:26

Wat leuk zeg dat de beebs lekker bewegen! Ben benieuwd wat er uit komt rollen van t voorjaar!

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 18:31

zo he dit gaat al best wel hard zeg
Haha!

ik kom net terug van d-jee en heb geoefend met de clicker methode
nou ongelooflijk d-jee is een vrijheidsdressuur talent Knipoog
ik ben begonnen met zijn voerbak
hij mag pas eten als ik dat aangeef
hij moest atijd al wachten wachten maar nu dus met de clicker aanleren
dat hij die snel doorkrijgt
hij had hem vrij snel door Duivel
toen ben ik verdergegaan met voetje geven
hij geeft altijd zijn linkervoet en ik wil hem dus afleren dat hij dat dus uitzich zelf doet
hij snapte het eerst niet maar na een paar keer klikken en belonen had hij hem door OK dan!
toen geprobeerd met zijn rechterbeen
het duurde best wel even voordat hij dat door had want hij gaf steeds zijn linker Clown
maar na goed volhouden en steeds zijn rechterbeen op te pakken en dan klik en belonen kreeg hij er lol in Duivel
daarna nog geprobeerd te buigen dus zijn hoofd tussen zijn voorbenen
ik keek daar echt vanop Wow!
want dat snapte hij vrijwel direct dat was echt wel lachen Haha!
hij vond het geweldig
dit is echte een leuke afwisseling om te doen
hij heeft er talent voor haha Haha!

zo nu ga ik effe eten maken
we eten ovenschotel met witlof een sausje erdoor heen gehakt en dan geraspte kaas hmmmmm
straks zal ik effe bijlezen want er is al best veel geschreven Pling

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 18:55

Nou, zo zeg ik nog dat ik de beebs nooit zie bewegen, en zo blijkt Shak's beeb alive and kicking Haha!

Shak d'r buik begint ineens flinke proporties aan te nemen en tijdens het eten was beebje een beetje onrustig (Shak vond het ook maar niks Haha! )..
Én Shak begin uier te krijgen! Go jij! Go jij!
Een duidelijk bewijs dat alles dus in orde is met de beeb, (en dat na behoorlijk wat antibiotica) maar ze begin al vroeg met d'r tietjes deze keer. Beebje moet iig nog 48 dagen op z'n plek blijven zitten Nagelbijten / Gniffelen (dan is 't levensvatbaar: 320 dagen)

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:09

dus dan is ze nu *even tellen* nog 68 dagen van de geboorte af? kan best Ja angel begon op 96 dagen van de uitgerekende datum en Tinkerbell...dat wil je niet weten Clown
nu ist wel weer kalmer aan Verdrietig

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:10

Wooo.. Frenia.. Ik wil wel over 74 dagen foto's zien hoor van je veulen van Tinkerbell.. *LOL*
Ben benieuwd naar het toekomistige halfbroertje/zusje van mijn Tinkerbeebje.. Knipoog

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:12

Arrrr meld zich Haha!

Ik verzorg een tinkermerrie van 7 jaar ... kijk maar in profiel voor foto's xD
Ze kan een dressuurproefje lopen ( maar niet geweldig ) heb 1 wedstrijd met der gesprongen Nagelbijten / Gniffelen dat was ook geen succes maar we doen voornamelijk recreatie
Ze is drachtig en is ongeveer midden april uitgerekend

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:21

Sita_ schreef:
Wooo.. Frenia.. Ik wil wel over 74 dagen foto's zien hoor van je veulen van Tinkerbell.. *LOL*
Ben benieuwd naar het toekomistige halfbroertje/zusje van mijn Tinkerbeebje.. Knipoog

Duid dan maar alvast 17 of 18 april (naargelang voor middernacht of erna Knipoog) aan in je agenda Haha!

Nagelbijten / Gniffelen
ik wil te véél gokken. ik ben al zeker dat tinkerbell een merrietjes krijgt en angel een hengstje en beide zwartbont, maar bij angel meer wit en bij tinkerbell meer zwart...
als ik nu ook nog ga gokken op de bevallingsdatum...
maar ik blijf toch bij 17/18 april voor tinkerbell Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:25

Zo ben der weer, eens even kijken of ik een beetje op iedereen kan reageren!

@Sita_, Inderdaad een leuk stel zo! Ik probeer nog steeds mijn vader erop te krijgen maar het lukt nog steeds niet.
@joyy, 1,30 Wow! , zo das een eind.! Die van mij krijgt hoogtevrees bij 60 centimeter joh haha
@tinkert_tje, ik ben al een tijdje mezelf aan het voornemen om ermee te beginnen, maar het lukt nog niet erg. Het boek is al aanwezig!
@frenia, Ik was erg blij dat Pallieter zich netjes gedroeg op de keuring! Ik hoop voor je dat het veulen van dit jaar zich lekker uitleeft in de buik, en op aarde een stuk rustiger is, ik gun het je , hihi
@Biancaa, Gewoon rustig blijven, wanneer jij het nog niet aankan zeker niet doen, je moet jezelf niet gaan overvragen zo word het alleen maar erger! Kan je het wel aan, moet je dat zelf aangeven, al is het maar 1 dag in de week, rustig aan weer opbouwen!
@Mazzel-meid, Ik hoop dat je er de juiste keuze aandoet om te stoppen, en inderdaad lekker bezig kunt gaan met je meiden!
@rommulus, Wat een verhaal zeg, dat is niet bepaald lekker nee! Ik neem aan dat je hem niet laat maken? Wat een geld zeg dan heeft die auto je nog een vermogen gekocht mocht je het wel doen. Ik hoop dat je meer succes heb bij een aankoop van een volgende auto!
@Angeliekje, Ook een kickboxer, misschien heeft hij met het veulen van frenia gepraat Tong uitsteken
@Mazzel-meid, Ik duim voor je dat het blijft zitten, wel toevallig dat je het nu net nadat je zei dat je het nog nooit had gezien, opeens te zien krijgt. ‘het’ had je gewoon gehoord haha
@Iris_safarii, Nog een drachtige merrie, die van mij is een mannetje dus dat word wel moeilijk. Ik vind het wel erg jammer dat pallieter dus echt geen veulen meer te noemen is!

Ik heb net gereden met lord, hij was erg braaf en we hebben zelf 3/4 rondjes rechts kunnen galopperen! Dit was echt een ramp nadat hij was geopereerd aan (oc?) een los botfragmentje tussen zijn kogel in. Ik ben erg blij dat hij alles weer lekker doet. De les verliep erg rustig, alleen schuift het zadel (boomloos) behoorlijK!

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:26

Komt ook even kijken Doei!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:26

frenia schreef:
Sita_ schreef:

Duid dan maar alvast 17 of 18 april (naargelang voor middernacht of erna Knipoog) aan in je agenda Haha!

Nagelbijten / Gniffelen
ik wil te véél gokken. ik ben al zeker dat tinkerbell een merrietjes krijgt en angel een hengstje en beide zwartbont, maar bij angel meer wit en bij tinkerbell meer zwart...
als ik nu ook nog ga gokken op de bevallingsdatum...
maar ik blijf toch bij 17/18 april voor tinkerbell Haha!

en nu hopen dat het allemaal uit gaat komen,
dat zal wel helemaal super zijn natuurlijk!

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:28

Ik wil ook zo graag een veulenkind Huilen maar mijn kerel is niet zo happig. Boos!
Heb,m al bezocht de heer die het zou mogen worden.
Maar nou gooit die vent van me roet in het eten.

Iemand nog ideeen hoe ik hem aan-in kan pakken Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:29

Ik zou het niet weten Clown

Gelukkig worden er regelmatig nieuwe veulens geboren op stal,
erg schattig allemaal:)

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:30

@l0rdJ nee ik denk er niet aan om hem te gaan repareren doe ik dat gaat ie olie zuipen en kun je wachten op een vastloper.
we gaan kijken bij de garage wat hij nog heeft staan mischien een leuke feroza, een collega van mijn vader heeft ook nog een hilux dus nee ik hou hem niet aan dan kost ie me gewoon te veel en dat is ie niet waard

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 19:32

Goede keus!

Ik rij zelf nog geen auto, mag het wel maar ben zo een angsthaas me eerste les moet nog komen. Al zou het wel zo lekker zijn om even snel met de auto weg te kunnen!