XXgalaxyXX schreef:hallotjes
ik wil graag zuinig zijn met de manen van mijn tinker. zitten nu op een redelijke lengte. hoe houden jullie de manen van jullie tinker mooi en lang. ik heb ze momenteel in vlechtjes. echter zeggen veel mensen dat dit niet goed is. dat de manen daar van gaan breken. ben benieuwd hoe jullie dit doen. en hoe lang waren de manen van jullie tinker toen jullie deze kregen en nu.
ben benieuwd naar jullie reacties.
ik heb mijn tinker iedere maand een ei gegeven
daar zitten vitamines en stoffen in waardoor ze beginnen blinken en hun manen en staard van groeit
maar niet zuiver geven altijd met hun korels mengen en blijven mengen tot het ei goed tussen de brokken zit verder kam ik ze heel goed door wel 3 keer per dag en antiklit gebruiken
ik vlecht ze soms maar alleen als ik rij dat is 2 keer per week met hem als je ze vlecht en je paard krijgt jeuk en begint te schuren heb je niets meer over en als je vlecht dan kunnen je manen in de knoop ggeraken dat het niet meer los kan ik spreek uit ervaring xs de schaar erin en laten groeien in het begin gaf ik om de 3 weken een eitje
laat me nog wat weten

hier een foto hoe hij nu is
[imgC:\Users\Gebruiker\Pictures\2012-01-23 celine gsm fotos\paardjes en koetjes\sammy][/img]