Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dobbel schreef:Dat is ook de reden waarom ik het naar een proefabbo niet velengd heb, die eeuwige strijd, en waarom,
een blad moet nutraal zijn vind ik, maar goed.
en tevens weinig info maar veel verhalen, wat niet echt mijn intresse trekt, dus vandaar.
zo te lezen ben ik niet de enige die er zo over denkt,
Cheveyo schreef:Jan, op internet kan je nog veeeeeel meer info over de hengsten vinden. Zelfs enkele hengstenhouders zitten hier op bokt. Voor de jeugd zit er in het speciale tinkerblad van NSvT ook een gedeelte. Wel leuk dat je speciaal hiervoor komt voor je eerste post op bokt, dat zal Tinkerland erg waarderen denk ik.
Verder als men het idee heeft dat er teveel "ik en mijn tinker" verhalen in staan dan is dat iets om wat mee te doen toch? Niet je zelf gaan verdedigen maar pak het op als een tip om je blad nog meer te verbeteren. Bij ons thuis heeft mijn vader ooit een proefabo er op genomen, allemaal vonden we het meer een penny voor tinkermensen. Ook andere info maar die verhaaltjes overheersten de rest, even goede vrienden maar zo vonden wij het nou eenmaal. Wil niet zeggen dat we het niet nog eens zullen doen gewoon zo tussendoor.
Wel hele mooie voorkanten met die prachtige foto's!
, neemt niet weg dat ze wellicht van de niet-lezers een peiling kunnen doen of gooi een enquete eruit ofzo samen met het proefabo, dan weet je gelijk hoe men er over denkt. Meestal kan je rekenen op zo'n respons van 6% meen ik.
Cheveyo schreef:Jan, op internet kan je nog veeeeeel meer info over de hengsten vinden. Zelfs enkele hengstenhouders zitten hier op bokt. Voor de jeugd zit er in het speciale tinkerblad van NSvT ook een gedeelte. Wel leuk dat je speciaal hiervoor komt voor je eerste post op bokt, dat zal Tinkerland erg waarderen denk ik.
Verder als men het idee heeft dat er teveel "ik en mijn tinker" verhalen in staan dan is dat iets om wat mee te doen toch? Niet je zelf gaan verdedigen maar pak het op als een tip om je blad nog meer te verbeteren. Bij ons thuis heeft mijn vader ooit een proefabo er op genomen, allemaal vonden we het meer een penny voor tinkermensen. Ook andere info maar die verhaaltjes overheersten de rest, even goede vrienden maar zo vonden wij het nou eenmaal. Wil niet zeggen dat we het niet nog eens zullen doen gewoon zo tussendoor.
Cheveyo schreef:Blijkbaar lezen ze hier ook mee en zijn ze prima tevreden, neemt niet weg dat ze wellicht van de niet-lezers een peiling kunnen doen of gooi een enquete eruit ofzo samen met het proefabo, dan weet je gelijk hoe men er over denkt. Meestal kan je rekenen op zo'n respons van 6% meen ik.
Ben zelf niet zo aanschrijverig by the way.
Nog geen endurance hier, wellicht ooit als mijn lijf het toelaat
...jandevries schreef:Cheveyo schreef:Jan, op internet kan je nog veeeeeel meer info over de hengsten vinden. Zelfs enkele hengstenhouders zitten hier op bokt. Voor de jeugd zit er in het speciale tinkerblad van NSvT ook een gedeelte. Wel leuk dat je speciaal hiervoor komt voor je eerste post op bokt, dat zal Tinkerland erg waarderen denk ik.
Ik lees normaal alleen maar mee hier. Een beetje stiekum, ik geef het toe.
Ik zag alleen de TL genoemd worden en dat is toch zo een beetje mijn lijfblad, vandaar dat ik reageerde.
En ach, ik heb bij de TL alles bij elkaar. Dus waarom zou ik nog meer moeite doen. Maar ik zal toch eens vaker een berichtje hier op het forum plaatsen. Alhoewel ik het idee heb dat dat meer iets voor de jeugd is.
Jan de Vries
Cheveyo schreef:ehum hoe bedoel je, ben je ook Sandratien dan? want die plaatste een oproep...
Meer voor de jeugd hier? hihi oke wat jij wilt, ieder zijn gevoel dat mag.
Dat gevoel deel ik echter niet eigenlijk.
jandevries schreef:Cheveyo schreef:ehum hoe bedoel je, ben je ook Sandratien dan? want die plaatste een oproep...
Meer voor de jeugd hier? hihi oke wat jij wilt, ieder zijn gevoel dat mag.
Dat gevoel deel ik echter niet eigenlijk.
Sorry, dat is mijn dochter. Ze is op bezoek en gebruikt mijn computer. (reageerde ook op het Tinkerlandgedoe) Ze vergat vast naar haar eigen naam over te schakelen.
jandevries schreef:Waarop ik dus gewoon afsluit. (kinderen!)
.
. 
Maitjuh schreef:Dat van het ICS is een verhaal wat wij op het blad willen delen met jullie. Deze informatie krijgen wij binnen. Iedereen heeft een andere mening en Tinkerland probeert zo neutraal mogelijk daar voor te zijn. Als daar niemand door heen kijk... tja dan kunnen wij daar ook niks aan doen.
Ik weet niet het precieze verhaal van het ICS en ik weet zeker dat er een hele hoop met mij dat ook hebben. Ga eerst met zn allen achter het juiste verhaal aan voordat je iemand gat afvallen of neerhalen.
. Heel fijn dat de doelgroep voor Tinkerland ook bestaat. Het is goed zo volgens jullie, nou mooi, want je kunt niet alles hebben en het iedereen tegelijk naar de zin maken. Ieder zijn voorkeur
.
Was echt leuk, ik had alleen maar de foto gemaild als "leukje" voor de redactie en kreeg er meteen reactie op dat het gewaardeerd werd en een poosje later nog een mailtje dat de foto geplaatst zou worden.