[TI] Mok/rasp in deze periode weer actiever?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jeanie

Re: Mok/rasp in deze periode weer actiever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:08

Hallo Doei! Vandaag maar even door het zeewater gestapt en verder heel snel een kwak mokzalf opgesmeerd.Ik had even geen zin in gedoe Tong uitsteken .

Berdien

Re: Mok/rasp in deze periode weer actiever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:18

Ik moet zeggen dat hoewel Jes nou toch wel in de blub staat (hoe kan het ook anders, met dit rotweer Boos! ) de boel erg rustig erbij staat. Geen mok, weinig tot geen rasp (heb ik ook geaccepteerd) en hiep hiep hoera, nog geen mijt! Hyper!
Daar ben ik het meest blij mee, was eigenlijk van plan drie keer te wassen met sebacil, maar twee keer bleek ook te helpen. haar achterbenen zien er mooi uit, geen nare open plekken, gewoon een mooi (bemodderd) vachtje. Haha!
Nou maar hopen dat het zo blijft.

jeanie, dat schoppen.. klinkt zeer bekend Bloos Jes moest verdoofd worden toen de DA naar haar mijt kwam kijken, hij keek, wees en had zowat een tik te pakken Bloos Koe
Gelukkig was de assistente behulpzaam genoeg om een ander been dan op te tillen, maar mijn lenige bitch had daar geen boodschap aan, en bleef vrolijk uithalen Bloos Toen de DA weer een keer een been langs zag vliegen was het grapje over, en kreeg mevrouw een roesje Dromen
Maar fijn dat de behandeling aanslaat!