wat mij betreft ideaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. In de zomer staan ze op stukjes weiland (we verweiden ze eens in de 2 weken), samen met nog 2 shetjes. In de winter staan ze in een paddock(je) achter ons huis, de staldeuren staan open, zodat ze zelf kunnen kiezen of ze naar binnen willen of buiten willen blijven. Helaas is het nu een enorme blubberzooi, maar ik hou ze niet op stal, dan breken ze de boel af. Dus binnenkort komt er andere bodembedekking in de paddock en dan hoop ik maar dat de voetjes wel (wat) droog(er) blijven
. 
Bianca22 schreef:sogno staat overdag altijd buiten (behalve als het echt echt heel slecht weer is, maar dan nog probeer ik hem er tijdens het uitmesten even uit te doen voor een frisse neus) hij gaat er smorgens vroeg uit en net voor het donker weer in. in de zomer staat hij dus langer buiten.
sogno is geen paardje wat in het donker wil staan en in de regen . in het donker gaat hij rennen en als het regent gaat hij voor het hek staan draaien. dan wil hij erg graag naar binnen.
hij staat op een grote box met vlas en kan lekker naar buiten kijken.
En in de winter een deken. xsiroccox schreef:Houtspaanders (op worteldoek) is de bedoeling...
Dela schreef:de tinker bij ons op stal staat van s'ochtends 8.30 - 16.30 buiten. voor de rest op stal.
Bij extreem slecht weer, ook op stal.
verder wordt ie gewoon gereden!