Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Jongens, laten we svp geen irrelevante oude koeien uit de sloot trekken en het wel netjes houden, evenals dit niet in de eeuwige moddergooi discussie tussen ICS en NSvT verzanden
Bij voorbaat dank voor uw medewerking
Lucy_1 schreef:Had Mariska d'r vraag vanmiddag al gelezen.. wist wel dat Noelle nog de administratie van NST doet, maar weet niks van het ICS-gebeuren af. Is wel interessante vraag hoor Mariska...
Mariska_28 schreef:Lucy_1 schreef:Had Mariska d'r vraag vanmiddag al gelezen.. wist wel dat Noelle nog de administratie van NST doet, maar weet niks van het ICS-gebeuren af. Is wel interessante vraag hoor Mariska...
Maar als Noelle de financieen doet, waarom staat ze dan niet als penningmeester? Of hoeft dat niet bij deze stichting? Moet in de statuten staan (heeft iemand die?)
Maar ik weet zeker als je een mailtje stuurt naar NST dat je hierover antwoordt krijgt.
)
en hoe hoog je het zit ....
en de penningmeester......
je bent geen contribuant en zo hoog zit het je ook weer niet,,,,,,,
Tmara schreef:Zelf heb ik zo mijn eigen mening en blijf ik bij het ouwe vertrouwde. Maar om constant een discussie te beginnen hierover heeft lijkt me niet zoveel nut hebben. Affain zo denk ik erover.
Citaat:Ik vroeg me oprecht af of ik nou de enige was die het apart vond dat beide stamboeken geen penningmeester vermelden/hebben. Maar omdat ik bang was dat de vraag toch weer verkeerd uitgelegd zou worden, of niet eens begrepen, had ik hem maar weer weggehaald... Maar bij deze dus..
KootMiraDrum schreef:Prima vraag, maar stel die gewoon aan het ICS en het NSvT, die zullen er meer van weten dan Bokkers, denk ik zo...
Mariska_28 schreef:Tmara schreef:Zelf heb ik zo mijn eigen mening en blijf ik bij het ouwe vertrouwde. Maar om constant een discussie te beginnen hierover heeft lijkt me niet zoveel nut hebben. Affain zo denk ik erover.
Om dit soort reacties had ik het weggehaald de 1e keer...Citaat:Ik vroeg me oprecht af of ik nou de enige was die het apart vond dat beide stamboeken geen penningmeester vermelden/hebben. Maar omdat ik bang was dat de vraag toch weer verkeerd uitgelegd zou worden, of niet eens begrepen, had ik hem maar weer weggehaald... Maar bij deze dus..
Tmara schreef:Weet niet of ik me nu aangevallen moet voelen of niet.
Weet natuurlijk ook niet waarom je het topic wou openen. Vragen of meningen over een stamboek geven vind ik ok maar het proberen te veranderen van andermans mening ben ik niet zo voor in. Ben geen lid van een stamboek maar heb natuurlijk wel zo mij voorkeur voor het Ics omdat dat voor mij vertouwd is. NSvT weet ik niet veel van alleen vind ik het een beetje 'raar' dat ik soms voor mijn mening bonte ponys tegen kom met een NSvT paspoort wat ik iet wat raar vind.
Vind dit een beetje een moeilijke situatie met gemengde 'gevoelens' mijzelf is altijd geleert om elkaar en alles in zn waarde te laten.