Geheid goedkoper dan versturen
Prijs is redelijk hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Geheid goedkoper dan versturen
Prijs is redelijk hoor
lucca schreef:als je bookbutler of het ISBN nr. intypt dan kom je op een site waar ze hem verkopen voor 7,94 euro plus verzendkosten dan kom je op 14,81 euro in totaal. ze zoeken daar de gunstigste prijs voor je op.
misschien een idee? en als je meer besteld kun je misschien de verzendkosten delen? maar dat had jezelf natuurlijk ook al bedacht
(ik ben niet helemaal gek)
Nikita_1995 schreef:Desillies - morgen, over exact 5 weken is het al wel 01-01-2007, de tijd gaat echt sneller dan je denkt.....

) Berdien schreef:He verdorie! Hij is ook wel schitterend..
Via eBay zou een goede optie zijn, maar wordt hij daar niet veel duurder door het bieden? Of is het gewoon een aanbieder met een "nu kopen" optie? (of zoiets, eeuwen geleden dat ik rondstruinde op eBay)

. Ik hoop dat je ze dus nog kan bemachtigen via ebay.... Cheveyo schreef:Bij ebay zelf komt er geen tax overheen (of de douane moet je pakje onderscheppen en belasten, vaak wil printed papers op het adresetiket het wel goed doen), vaak willen ze wel combineren ivm de verzendkosten. Weet niet uit welk land ze moeten komen, met Paypal-betaling is je aankoop ook verzekerd. Je kan de gok nemen van het niet gebruiken van de Nu Kopen button en gewoon een bod doen in de hoop dat je hem hebt.
gekocht, een heel mooi paardenboek met allerlei rassen en mooie teksten. Er zit een dvd bij met daarop bewegende beelden met muziek en poezie. Er komen (behalve iets te veel Arabieren) ook Tinkers en Friezen voorbij. Een mooi hebbeding! Hebben ze ook bij BOL zie ik net.

Biancaa schreef:jammer hoor! Maar je hebt het geprobeert, dat vind ik al heel lief (al staat er in je onderschrift iets anders, dat maak je dus niet waar hihihihi)

* jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gelukt!!!!!!
Adrienna schreef:awww, ben zeker weer veels te laat! *schopt computer omdat ie kapot was*

Berdien schreef:Ik heb je direct gemaild, en niet op je PB via bokt gereageerd. Alles goed aangekomen?