nou ik ben heel erg kieskeurig! niet alleen bij de paarden, maar volgends me moeder ook als ik ga winkelen,, ik heb in 2 maanden op 8 tinkers gereden, om te testen, van leeftijd 4 tot 12 die.. maar allemaar heeft wel iets! de een is snel bevangen. de ander kan niet zo goed met andere paarden overweg, weer een ander test iedereen uit zodra je erop zit! dat is geen ramp maar geef me niet zown goed gevoel, als mijn zusje of vriendin er op willen zitten enzo! dat ze dat niet kunnen omdat ie dan gaat racen! allemaal van die kleine dingetjes! ik wacht het nog rustig af. heb echt geen haast!!!!! er zitten echt wel leuke tinkers bij hoor!! maar jaa zoals ik al zei veel hebben iets wat me toch een beetje afschrikt, ook 1 tinker wilt een eigen wei, dus die wilt niet dat er andere paarden in de buurt komen, dat kan al niet want ze staat op de manege waar alle paarden bij elkaar staan in groepjes, dus een eigen stuk is niet mogelijk!! maar natuurlijk vind ik het niet zo'n ramp dat er iets mis is, maar ik kijk liever nog wat langer rond!!