ze onderzoeken op alle voorkomende wormen in de mest flicka. ik heb het bij gam ook ff gedaan, maar dat heeft nu even geen zin met 2 vrij verse paarden erbij, maar ik ga het wel weer doen
Pollo heeft bloedonderzoek laten doen en volgens mij geen mestonderzoek. Ik heb vorig jaar wel een keer mestonderzoek laten doen en toen bleken er wormeitjes in te zitten maar waarvan?? Dus ik wil graag weten welluk bloedonderzoek
in bloedonderzoek zien ze alleen dat de bloedwaardes anders zijn. wat duid op wormen. iN mest onderzoek zien ze idd wormeneitjes
Ik kreeg toen een medicinaal melkachtig spul,. wat in een bottle zat. Die moet ik met een injectienaald * zonder naald snap je * uit het flesje zuigen en in de mond. Dit moest ik een week doen.
De meest heftigste wormen kuur wat er bestaat. en werkt super
ach het is het einde van de wereld niet het is wel heel vervelend
Flicka ik heb bij Baggio een algemeen bloedonderzoek laten doen en dan weet je echt alles. Alle waardes van rode bloedcellen tot calcium en ga zo maar door. Daaraan had hij ook gezien dat hij een te hoge concentratie aan ontstekingremmers in zijn bloed had. Bloedworm heeft hij aan de mest gezien, deze dierenarts doet dat altijd, al kom je alleen voor een inenting hij kijkt altijd de mest na. Bloedworm kun je ook in het bloed terug vinden.
Thanks Pollo, dan heb je trouwens een goeie DA daar. Mijn DA heeft ook een lab om bloed te onderzoeken. Is bij een van mijn honden al eens gebeurd. Misschien niet zo gek om ook eens bloed af te laten nemen van Sox. Zoiets kan nooit kwaad!