Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

berk schreef:Die van mij is 1 jaar en 4 maanden en meet 1.34. Zijn kruis staat al weer een stuk hoger, dus de voorhand zal nog wel bijtrekken. Maar ik heb ook geen idee hoe groot hij gaat worden. Zit de meeste groei in het eerste levensjaar??

Ze is nog wel ong. 2 cm. overbouwd. l0rdJ schreef:dat is ook een lekker maatje,
dat overbouwde groeit nog wel weg
Mazzel-meid schreef:Ik zie ook heel veel verschil vaak, de jaarling die wij gehad hebben was op 16 maanden zowel vader als moeder dubbel en dwars voorbij. (1.48 tegenover moeder 1.40 en vader 1.43)
Ik denk dat Pallieter zo rond de 1.50 uitkomt. maar je weet het nooit![]()
Toen we Shak kochten met 9 maanden oud, was ze redelijk aan de maat, ze mat zo'n 1.35 en we dachten dat ze de 1.50 wel zou gaan halen. Ze is daarna amper meer gegroeid, en ze is nu hooguit 1.38/1.40

IsaGabriëlla schreef:Marlijn wil je voor mij ook eens kijken in je groeitabel? Ik heb er zelf ook 1 maar ben benieuwd of die van jou hetzelfde is. Isa is nu met 1 jaar en 6 maanden 1.52. Haar mama is ca. 1.34 en haar papa ca. 1.65. Ben benieuwd wat er bij jou uit komt??

Ik heb hem destijds gekregen van Esme_27, een hoop mensen kregen die toen
Die tabel is idd dezelfde
Vader is 1.67
.
!
) Vindt 1.50-1.56 mtr een mooie maat. dobbel schreef:kan je biggels ook in de groeitabel zetten, hij is nu met 21 maanden 1.55
IndianaJones schreef:ow en Toetemans?
Ik schat hem nu zo'n 1.45 mtr maar helemaal 100% durf ik het niet te zeggen.
Afgelopen zomer/najaar was hij 1.43 of 1.44 mtr, Vincent hier is ongeveer 1.45 mtr en Toet is niet echt veel groter.
Dus laten we zeggen...nu, 1 jaar en 9 maanden 1.45 mtr.
(ik hoop dat ie zo ongeveer 1.52-1.55 mtr wordt...denk dat het er niet ver vanaf zal zitten) Vindt 1.50-1.56 mtr een mooie maat.