annelot schreef:Oh ja en ik ben dan JARIG....
Dus jij trakteert die dag op gebak?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
annelot schreef:Oh ja en ik ben dan JARIG....
oh lekker
annelot schreef:Ik zal wel wat lekkers voor jullie meenemen hoor, zorgen jullie dan voor de KADO'S???![]()
annelot schreef:Ik zal wel wat lekkers voor jullie meenemen hoor, zorgen jullie dan voor de KADO'S???![]()
Leonoor schreef:annelot schreef:Ik zal wel wat lekkers voor jullie meenemen hoor, zorgen jullie dan voor de KADO'S???![]()
Het beste cadeau wat je kunt krijgen neem je zelf al mee
Caira schreef:als je lot haar post goed leest dan zie je dat rohan ook mee komt, hij wordt in mei 3, dus dat kan makkelijk.

Caira schreef:jup, ik heb iets gehad tegen het bestuur, en vond dat het beter kon absoluut, maar net zo vaak als je me af hebt zien geven op het bestuur heb je me vast ook het ICS zien verdedigen in verschillende kwesties!

)
Leonoor schreef:nou maar hopen dat zij net zo vergevingsgezind zijn als jij
frenia schreef:YYYYYEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!
Dit is pas écht eens GOED NIEUWS!
En veel hengsten die komen
én het is voor mij zowaar een half uur dichterbij!!!!!!![]()
(ipv 2u en enkele minuten, anderhalf uur en enkele minuten)
DUS JAAAA! Ik kom!!! (zonder hengst, maar denk niet dat iemand dat verwachte)
ps: sorry ben een beetje erg uitgelaten

Dit is gewoon een steenworpafstand van Snowdon's weide... als jullie naderhand richting huis rijden kunnen jullie Snowdon aaien vanaf de snelweg-oprit
hahahahahaha
ik was zowiezo al uitgelaten omdat ik angels tinkerkindje gisteren voor het eerst gevoeld heb 
(en de anderen die ik al kende
) Ik verheug me erg op Djenges en Tommie oa!
was al in paniek toen ik vervolgens zag dat het ergens anders was en zat uiteindelijk te wippen op mijn stoel toen ik zag dat het niet verder maar dichterbij is