Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tinkermuts schreef:ziet er prima uit, maar het zadel mag idd groter, ik heb hetzelfde probleem met Chuck, nogal kort paard, daarom heb ik er een stock zadel op, maar een roundskirt westernzadel is ook een optie,
Diablo is wel gaaf hoor.
ff snorren of ik een foto v/h stock op Chuck heb.

Ik denk dat als je hem wat kilo's af laat vallen het ook makkelijker zal zijn een passend zadel te vinden, en bovendien zal hij dan ook makkelijker een grotere ruiter aankunnen, omdat hij dan niet ook zijn eigen extra gewicht mee hoeft te slepen.
Ik ben niet bepaald groot, maar daar zou ik toch echt niet inpassen.....Diablo schreef:Tinkermuts schreef:ziet er prima uit, maar het zadel mag idd groter, ik heb hetzelfde probleem met Chuck, nogal kort paard, daarom heb ik er een stock zadel op, maar een roundskirt westernzadel is ook een optie,
Diablo is wel gaaf hoor.
ff snorren of ik een foto v/h stock op Chuck heb.
Het zadel waar we morgen voor gaan kijken, is een roundskirt, hopen dat het nu wel past!
Wat is een stock zadel?
) en moest ik het terug brengen.
hij heeft het goed dus!

en dat verander je niet zo maar even.
Pellie schreef:je hubbie past prima hoor maar ik keek ook ff op van diablo's omvang, hij is best wat gegroeid sinds hij bij jullie staathij heeft het goed dus!
Pellie schreef:hoe groot zijn ze beide?

ziggy_janet schreef:Helemaal geen gek gezicht. Het valt niet op dat Diablo maar 1.40 is en jan 1.80.

flicka schreef:Het lijkt mij dat, zolang hij niet op de cantle (zo heet dat achterboogje toch?) zit, het ok is. Hij zou 1 gaatje langer kunnen zitten lijkt mij.
Heb je nu een x-full quarter zadel?