Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
eerst uitvoerig gescreend moeten worden
.
, was alleen zeer zeer verbaasd van deze aankondiging, zoals meerdere onder ons blijkbaar, wel het puntje bij het juiste paaltje houden, dames
. Dit staat totaal los van het feit dat er een 'buitenstaander' bij is gekomen met blijkbaar stiekum toch een beetje verstopte interesse voor de Tinker al deed dat in den beginne anders overklomen, althans op mij dan
.
. dobbel schreef:IK ben het er wel mee eens dat er een is bijgekomen, juist omdat er soms stevige discussies zijn die naar mijn mening beter bekeken kunnen worden door iemand die er wat meer buiten staat,
Ik ben er dus echt meeer als blij mee, en voor mij hoeft er niemand gescreend te worden,
een fijne en niet bevooroordeelde kijk op de dingen zo zie ik het.
cheveyo schreef:Wellicht een welgemeende tip voor de moderators om dit bij een volgende keer toch iets anders te brengen

Cheveyo schreef:Aangezien het hier om een rassenpraattopic gaat, wat is jouw relatie eigenlijk tot Tinkers? Enige affiniteit lijkt me wel op zijn plaats met deze
. Koetje is overigens even het symbool voor de Tinkertjes.
Zo lees ik het als er een knipoog bijstaat in elk geval...
(temmen)

Beter ff checken dan echt conclusie trekken...

karuna schreef:doe ik ook hoor. Ik lees net aps dat er een nieuwe submod was en was er gewoon verbaasd over dat het kennelijk nodig was.