Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Het betekent dat er op het pad misschien wel hobbels en bobbels zitten. KOrt samengevat. Was bestemd voor Koetje4, die opmerking van desillies.
En als het te hobbelig is dan zit ik niet ontspannend op mijn paardje, vandaar mijn vraag.
en dus helemaal over een boomstronkje.
riona schreef:Hoi Spetter,
Ik snap wel dat dat voor koetje4 bedoeld was, maar ik ben gehandicapt en kan wel rijden maar niet rodeo. Ik wilde dus weten of het landschap glooiend is of zo. Anders hoef ik mij niet op te geven want dan kom ik nooit bij de eindstreep.En als het te hobbelig is dan zit ik niet ontspannend op mijn paardje, vandaar mijn vraag.
) Mariska_28 schreef:Henri Bijlsma (weet haar bokt naam als ze die al heeft niet) op Jody

flicka schreef:Sopje, kun je niet flink gaan oefenen met de trailer? Parelli doet het heel relaxed. Aan een lange leadrope. Dus niks gehang en getrek. Je moet er wel veel geduld en tijd insteken. Laat je paard maar een stukje naar boven lopen en laat hem weer achteruit naar beneden gaan. Dus niet na een hoop getrouwtrek snel snel de stang erachter. Joop moet vertrouwen krijgen dat er niets engs in die krappe ruimte gebeurt.
Ik heb geen tinker over helaas. Was het maar waar dat ik er 2 had
flicka schreef:riona schreef:Hoi Spetter,
Ik snap wel dat dat voor koetje4 bedoeld was, maar ik ben gehandicapt en kan wel rijden maar niet rodeo. Ik wilde dus weten of het landschap glooiend is of zo. Anders hoef ik mij niet op te geven want dan kom ik nooit bij de eindstreep.En als het te hobbelig is dan zit ik niet ontspannend op mijn paardje, vandaar mijn vraag.
Het landschap is best glooiend want er zitten ook wat heuvels in die opgegaloppeerd kunnen worden. Het is dus niet totaal een vlakke rit. Mariska is bereid met de wat minder ervaren ruiters te wachten en dan die duintjes op te stappen of licht te draven.
Volgens mij heb ik een leuke rit uitgezet. Maar het is GEEN staprit. Je moet wel stukken kunnen draven en ook een lekker galopje kunnen maken, vele paden lenen zich daar prima voor. Natuurlijk zijn er ook smalle paadjes waar je achter elkaar moet stappen maar als je gehandicapt bent is dit niet echt een rit voor jou denk ik. Misschien kun je dan mee met de menrit die later wordt georganiseerd.
Pel, leuk dat je toch meegaat! Nu maar hopen op goed weer.