In 1 seconde kan alles anders zijn...., heb een goed voorbeeld daarvan, let op foto, 1 seconde verder en de boel springt uit elkaar.....
Lowara, sterkte met je toverbal plekken.....!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

draad naar de knoppen uiteraard
dat er electiciteit op zit kon hun niks schelen.
moet echt een fiasco geweest zijn 

Supertje schreef:Oh wacht, Jordy heeft trouwens wél uitbreekneigingen.... Maar dat is alleen als hij naast een sloot staat. Draadjes heeft hij respect voor, maar sloten
1...2...Jump! En als de sloot te breed is ga je er toch doorheen?
Daar heeft Dienie geloof ik ook ervaring mee met Jordy
Die sloot was zo'n 3,5 meter breed....
Dus als het wat langer duurde ging steeds het licht uit.....

Wat een verhalen zeg! En wat een blauw been Lowara!! Beterschap!
Dachten we dat we een altijd-koel-in-het-hoofd-ras hadden gekocht...
Even dachten we dat hij ook de sloot over zou springen, maar gelukkig bleef hij staan kijken waar ik met de shet heen ging en konden we hem zo weer pakken.
, wij hebben er een die niet alleen kan/wil zijn, dus zodra hij bij de shetjes vandaan wordt gehaald voor een wandeling of ritje moet ik oppassen voor blauwe tenen/voeten
en wordt hij helemaal hyper. Hij is nog maar 3, dus er is nog hoop... TOCH
?!?!
daar zal je nog flink last van hebben
!
. Wat als ze de bal geraakt had, dan was ik dus wel een metertje ofzo naar achteren gestuiterd
.
Heb je dr nog veel last van? 

als ik het zo hoor deed ze dat anders dan niet? wat raar dan dat ze nu plots zo "schopperig" is 

maar werkt ook voor kneuzingen etc en blauwe plekken zijn in een mum van tijd weg

tot nu toe nog trapvrij,maar Arwen besloot vandaag een knap straaltje springwerk te laten zien. 
geeft weer hoop
Ze is altijd lief, bijt niet, schopt niet naar andere paarden als ik achter haar sta, heeft nog nooit gebokt of zo tijdens het rijden. Het enige wat ze niet leuk vindt, is als ik haar uier shoonmaak. Dan moet ik haar vastzetten anders loopt ze weg. Maar met poetsen kan ze normaal gewoon los staan.
Lowara schreef:tot nu toe nog trapvrij,maar Arwen besloot vandaag een knap straaltje springwerk te laten zien.
ze is over een ijzeren hek van ruim een meter gesprongen, een hele straat doorgerend en vervolgens de goede afslag naar huis gelopen. en waarom? ze wilde naar Lowara
why....why me?
wel grappig om te lezen dat er meer lomperikken hier zijn trouwensgeeft weer hoop
maar die bleef tenminste braaf op de wei of in de stal staan zonder te ontsnappen

Het enige probleem datik heb met sweety is dat ze in groep niet te houden is. Maar voor de rest echt niks.Citaat:Auwww, ziet er niet fijn uit !
Ik zou je verhaal een klein half jaartje geleden bijna niet geloofd hebben, TOTDAT Aiden geboren werd ... ook een draak van een veulen op "uitbreekgebied". Verder een schat hoor, maar hij is zo lomp als hij groot is .... heeft zich een paar weken geleden al op een hek gespiesd omdat hij het weitje met kippen/konijntjes/schaapjes 'ns van dichtbij wilde bekijken ... heeft al een keer met z'n voorbeen vastgehangen in een (hoog opgehangen !) hooinet (daarna was het uiteraard exit hooinetten ...), heeft al een aantal planken uit de schuilstal gesloopt .... is met volle vaart op een tractor geknald en er overheen geduikeld .... echt een paardje uit duizenden dus