Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maya schreef:Zijn er nou niet nog meer mensen die ook een mening over de bouw/exterieur van deze hengst hebben? Ik ben erg benieuwd naar anderen hun wijze van oordelen hierover
Ook al vind je jezelf niet ervaren genoeg, gewoon vertellen wat jij denkt als je 'm ziet. Dat lijkt me nou erg interessant
Topic is nog jong!

Pellie schreef:waarom wil je deze beoordeling leo, ben'k wel nieuwsgierig naar
ik vind hem lekker grof met een mooi koppie, verder kan ik er zo weinig over zeggen want ik heb er geen verstand van.
Dienie schreef:Leonoor, discussie hierover met Ariebren ??
Leonoor schreef:Dienie schreef:Leonoor, discussie hierover met Ariebren ??
Is dat van belang voor dit topic?
snowdon schreef:@ Dienie: van zijn hals vind ik de aanzet juist net ietsje minder... vergeleken met de gehele hals+nek, mist hij daar iets bespiering.(vergelijk zijn hals maar eens met Chakotay en Drumshambo, qua houding en bespiering vergelijkbaar maar net op dat punt verschillend)
snowdon schreef:Dienie: van zijn hals vind ik de aanzet juist net ietsje minder... vergeleken met de gehele hals+nek, mist hij daar iets bespiering.(vergelijk zijn hals maar eens met Chakotay en Drumshambo, qua houding en bespiering vergelijkbaar maar net op dat punt verschillend)

Ariebren schreef:
Deze foto is van vorig jaar en staat op de Breeders van het ICS
De hoogte van de hengst komt nu ook niet uit.
Verkeerde hoek van de camera ?
Dienie schreef:snowdon schreef:Dienie: van zijn hals vind ik de aanzet juist net ietsje minder... vergeleken met de gehele hals+nek, mist hij daar iets bespiering.(vergelijk zijn hals maar eens met Chakotay en Drumshambo, qua houding en bespiering vergelijkbaar maar net op dat punt verschillend)
Ja maar Chakotay en Drumshambo zijn juist paarden met een veel kortere rug en veel meer massa / bot, veel zwaardere types, gelukkig dat deze 2 genoemde hengsten wel z'on gebouwde hals erop hebben staan en de hengst in kwestie niet.....