Spetter schreef:17 september in Ossendrecht hoop ik? hahah Weekend 17 sept, kan ik niet helaas. Weekend er na wel!
Is dan keuring in Bunschoten meen ik, en week erna recordrit idd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Spetter schreef:17 september in Ossendrecht hoop ik? hahah Weekend 17 sept, kan ik niet helaas. Weekend er na wel!
) etc. Maar ik houd het in de gaten, leuk! Coco_Dipsy schreef:Als je met de rustige groep mee gaat zie ik geen probleem,hoe vaak rij je nu per week?
En bovendien vindt hij buiten lopen/rijden nog spannend, tenminste als ik alleen met hem ben. Met anderen heb ik nog niet geprobeerd, want alleen moet hij het ook leren...
Nou ja, ik zie nog wel even hoe het verder gaat. Het is nog geen september... Mariska_28 schreef:Spetter schreef:17 september in Ossendrecht hoop ik? hahah Weekend 17 sept, kan ik niet helaas. Weekend er na wel!
Weekeind erna zou misschien ook kunnen, maar dat is maar 1 weekeind verwijderd van de rit van Silas en voor sommige misschien iets teveel van het goede zo 2 weekeinden achter elkaar?
en gaat dan idioot doen).
xsiroccox schreef:Coco_Dipsy schreef:Als je met de rustige groep mee gaat zie ik geen probleem,hoe vaak rij je nu per week?
Ik rij nu ongeveer om de dag een half uur tot een uur. Dan is hij ook heel erg nat van het zweet, want conditie heeft hij nog niet...En bovendien vindt hij buiten lopen/rijden nog spannend, tenminste als ik alleen met hem ben. Met anderen heb ik nog niet geprobeerd, want alleen moet hij het ook leren...
Nou ja, ik zie nog wel even hoe het verder gaat. Het is nog geen september...
tinkersjakie schreef:Yeeeaaahhhh gezellig, maar als ik vervoer heb (zus en Cindy lief aankijken voor 2 keer rijden) ga ik nu ook mee met Sjakie.
Lijkt me super gezellig en datum maakt mij niet zoveel uit.

nah ja, ik zie dat ik de hele maand oktober niet had gekund, het enige weekend wat ik vrij heb zitten we in gent/breda
Mariska_28 schreef:Voor 99% zeker: zondag 15 oktober.

tinkersjakie schreef:Yeeeaaahhhh gezellig, maar als ik vervoer heb (zus en Cindy lief aankijken voor 2 keer rijden) ga ik nu ook mee met Sjakie.
Lijkt me super gezellig en datum maakt mij niet zoveel uit.