Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pellie schreef:ja ik zou ook zeggen, laat eentje op maat maken. daar ben ik uiteindelijk ook op uit gekomen met mijn ronde tink.

,maar went heel gauw,en persoonlijk vind ik het een prachtig zadel om automatisch meer met je benen te rijden.....je voelt perfect op welk been je rijdt,doorzitten is mega(terwijl ik het vroeger echt niet graag deed),..... 
) 
en wat er wordt gezegd over die zit? Volgens mijn instructrice zit ik beter(steviger) op het boomloos dan op dat wintec geval
Hoewel ik er zelf niet zo zeker van zou zijn dat het goed ging gaan. maar ik heb er nu al 3 keer mee gereden en ik moet zeggen, ik wil niets anders meer onder mijn poeselig ding
Als het goed is rijd ik ermee tijdens de recordrit in Kootwijk dus als je daar ook bent dan kom je maar ff kijken. Bet is trouwens een dressuurzadel.
Maar wilde toch graag boomloos, vond ze prachtig die zadels. Heb een Torsion gekocht. Hoewel het zadel prima paste op de rug van mijn paard en paarden, kon ik erzelf gewoon niet op zitten... De maat was voor mij te groot, zadel te groot voor mijn kont, of mijn kont te klein voor het zadel.... ik prefeer het eerste
._Micha_ schreef:Oke en hoeveel geld was je ongeveer kwijt aan die wintec pro.
Met hard zitten zal het wel mee vallen want ik ben wel wat gewent omdat het zadel wat ik nu heb echt 3 keer niets is