Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vind ik ook heel erg weinig, maar ze zullen er vast wel zijn 
dobbel schreef:Ja dat mogen jullie weinig vinden, helemaal geen probleem mee, ik zeg dat het voor mij zo is, ik zeg niet dat ze niet meer waard zijn.
Een veulen geeft ook risico`s.
Het gaat dan ook over nu, ik ben niet op zoek.
Wie weet als ik echt op zoek zou zijn en ik vind mijn droomveulen zou ik waarschijnlijk best meer betalen,
moet tie wel super zijn,
En ik vind helaas de prijzen erg overtrokken voor een veulen in vergelijken tot een 3 jarige,
een 3 jarige rond de 3500 euro wordt veel gevonden maar voor een veulen wordt wel rustig 1500 of meer betaald, reken er maar 3 jaar verzorging bij, dan kom je er over heen al met al. zeker in pension en opfok.
En dan nog maar afwachten hoe hij uitgroeit, ik vind dus 3500 euro voor een 3 jarige niet veel en zou dat er eerder voor betalen als 1500 voor een veulen,
Maar goed ik ben niet op zoek, ik heb genoeg voorlopig,
. 
miloetje schreef:[b] Ik zou zoiezo geen tinkerveulen kopen maar als ik nu een aangeboden kreeg en het mocht.. mm dan ga ik ernstig twijfelen.
Ik zou een merrie willen, liefst als eind stokmaat: rond de 1.50 een E pony dus
papieren zijn wel belangrijk maar afstamming en premies vind ik niet nodig.
het gaat me vooral om het karakter van het dier.

) frenia schreef:Ik begrijp het wel wat Dobbel zegt, maar ben toch blij dat niet iedereen zo denkt![]()
Vooral in buitenland is meer vraag naar ics dan nst volgens mij: althans mij wordt toch altijd gevraagd of een veulen dan toch ics papieren heeft en nstpaardjes ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen (behalve in het hoge noorden)
dobbel schreef:I
Ik weet alleen dat er door de jaren heen veel vriendjes politiek is geweest bij het ics en zoals ik al eerder gezecht heb, is bv chakoty een prachtige hengst die het verdiend heeft zoals nog wel meer, maar ook een boel in mijn ogen niet en zeker ook met een aantal merries.
Teuntje111 schreef:Ik zou juist meer overhebben voor een GOED ICS veulen dan een NSvT veulen, en dan liever nog een registerveulen als een stamboekveulen ook nog... Maar meer als 1200 euro voor een veulen wil ik liever niet betalen, tenzij het echt mijn droomveulen zou zijn (Ryon O'Malley de 2e) met weinig (half) broers en zussen.
dobbel schreef:de een zomaar de ander door ervaringen.
Indezz schreef:dobbel schreef:de een zomaar de ander door ervaringen.
Vind dit een gevaarlijke opmerking..... En als iemand jouw niet begrijpt komt dat omdat je omschrijvingen ook niet altijd duidelijk zijn vanwege je dyslexie (of hoe schrijf je dat?). Dat is geen aanval, maar je moet er wel voorzichtig mee zijn omdat dingen soms zo anders overkomen..... En dit blijft een gevoelig onderwerp bij heel veel mensen....
dobbel schreef:En niet alleen bij mij komen dingen anders over als dat het bedoeld wordt, dat heeft iedereen wel eens, makkelijk om het af te schuiven, prima hoor. helaas komt via internet dingen soms anders over als dat ze bedoeld zijn, en daar komen de misverstanden vaak ook door de wereld in,
Esme_27 schreef:Max. €1000,- voor een stamboekveulen met ggk/ster ouders van NST ?? Vind ik veeeeel te weinig en daar zal je ze ook zeker niet voor vinden.