Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Wat ik juist zo sneu vindt, is dat Lizzy de laatste weken zo genoot bij ons en met haar buik. Als je een "normaal" drachtig paard zag zwoegen (op de foto's bij DBT) de laatste dagen, was Lizzy juist supergelukkig. Ik wil haar juist (ook) een gezond veulen gunnen. uiteraard ook voor mezelf, want wie doet dat niet als je een veulen fokt
als de DA zou zeggen dat haar conditie het niet toelaat, dan doe ik het op zeker niet. Dat lijkt me logisch.
. Hoe gaat het nu met je paardje??? 

Biancaa schreef:Misschien dat iemand trouwens iemand weet die paarden kan lezen? Ik zat te denken aan Harry Hoevers, maar die heeft een vrij lange wachtlijst.
Het schijnt dat haar eerste veulen, toch van de hengst is, waar ze nu ook door gedekt was. Het eerste veulen is dus ook overleden. Het tweede veulen is door een andere hengst gedekt (Mickey boy) en dit veulen is wel levend op de wereld gekomen. misschien dat de combinatie met de eerste hengst (en nu dus weer de vader) niet klikt ofzo? Ook is Mickey boy een stuk kleiner dan die hengst, dus misschien dat hij te groot was voor haar.