oestinja schreef:Voor dat geld heb je ook een kanp KWPN-ertje dat lekker is doorgereden... even goed rondkijken dus!
Ik denk dat de TS opzoek is naar een tinker.. en niet naar een KWPN'er ....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
oestinja schreef:Voor dat geld heb je ook een kanp KWPN-ertje dat lekker is doorgereden... even goed rondkijken dus!

De aanschaf is uiteindelijk het geld niet maar het onderhoud wel! Nou snap ik dat je dat geld wel moet hebben, maar dat heb je blijkbaar anders ga je er ook niet kijken

MysticTinker schreef:Dat is toch die tinker van Stoeterij de Ierse Tinker he?
Ziet er inderdaad erg leuk uit, maar ik vind de prijs ook erg hoog.
De stoeterij is wel érg goed, ik ga er altijd heen voor de tinkerbrokken.
De mensen zijn heel aardig en de paarden worden er heel goed behandeld, en de eigenaren hebben erg veel ervaring.
Het kan goed zijn dat deze tinker nu nog 3 is, maar deze zomer 4 wordt.
Ik heb zelf ook daar gekeken toen ik een tinker wilde, maar ze waren toen ook al net boven mijn budget, de meeste rond de 3500 euro.
Dus als je geld genoeg hebt zou ik er zeker eens gaan kijkenZe zijn erg betrouwbaar!
Je kunt altijd proberen om er iets vanaf te krijgen, maar ik denk het niet, want zelfs voor deze prijzen worden de tinkers daar snel verkocht!

http://home.planet.nl/~kante277 (ze hebben trouwens veel meer dan wat er op de website staat, daarom kun je beter bellen voor actueel aanbod e.d.)

Citaat:Beter mee verlegen als om verlegen ...
Bij een handelaar zijn ze nml. allemaal braaf,lief,rustig,grappig en geschikt voor een beginner
.
.
!!

)
Xx_Mitt_xX schreef:Ik heb ook een tinker gekocht bij de Ierse tinker stoeterij, was ook duur. maar deze is wel door de sportkeuring heen gegaan.
(heb wel geen foto's laten maken maar was niet nodig voor mijn doel.)
) Horsy1 schreef:Hey Jacky2,
Heb jij Macho bij Kanters vandaan? Ik geloof dat je vader daar was! En over jou vertelde. (als ik de goede voor me heb)